intimt spm

nanne

Blir kjent med forumet
Jeg merker at sambo begynner å bli temmlig fustrert for at jeg ikke vil ha sex, jeg orker ikke og føler meg akkurat ukomfortabel ang sex nå ( sikkert det at jeg har vært mye kvalm og lest mange steder ang blødninger og at jeg ikke kommer inn i vanlige klær )
Er det noen andre som har det sånn som jeg?
Har jo dårlig samvittighet for han sin del, men får håpe at lysten kommer snart tilbake

ja får håpe det ja, er jo så stusslig å høre hver dag at du orker vel ikke i kveld heller eller at han prøver seg men får ett kvast nei. Får vel forklare han det, men er jo ikke noe gøy det heller

Sexlysten blir forhåpentligvis bedre etterhvert, hvis det er noen trøst!?:/ Er 12 uker på vei nå, og nå er alt så mye bedre:) Lykke til!

Har gått to ganger gravid før, og ha alltid hatt svært lite overskudd og sexlyst hele det første
trimesteret. Men etter den verste trettheten og kvalmen hadde gitt seg, så kom også lysten
på sex tilbake. Det er helt normalt! Så ikke bekymre dere, det blir bedre igjen.
Deres bedre halvdel må prøve å ha forståelse for dette. Det er kaskje ikke lett, men det er
ikke lett for oss heller å stadig føle oss slitne og utilstrekkelige...
Opp med humøret! Bedring i sikte[:)]

jeg vet at lysten kommer tilbake, var sånn i forige også, men da oppdaget jeg det ikke før jeg rundet 12 uker.
Så koslig da lillemor

ORIGINAL: nanne

Jeg merker at sambo begynner å bli temmlig fustrert for at jeg ikke vil ha sex, jeg orker ikke og føler meg akkurat ukomfortabel ang sex nå ( sikkert det at jeg har vært mye kvalm og lest mange steder ang blødninger og at jeg ikke kommer inn i vanlige klær )
Er det noen andre som har det sånn som jeg?
Har jo dårlig samvittighet for han sin del, men får håpe at lysten kommer snart tilbake

Ja, jeg har det helt likt som deg.. Jeg orker ikke tanken på sex i det hele tatt. Føler meg også litt kjipt mot samboern min, men vi har snakket en del om det. Han "forstår" jo at jeg føler det sånn. Han har sagt at han vil ikke at vi skal ha sex bare fordi jeg vet at han vil.. Det var betryggende:)

Back
Topp