intimt spmål-..*inspirert fra generell*

tosmågull*

Glad i forumet
Har dere hatt sex med andre menn før dere møtte han dere er sammen med nå? i såfall ,var det bedre,eller dårligere?

Er så mange som skriver at de har den beste sexen ever med han de er sammen med nå,nesten litt sånn klisje -aktig...

Jeg er mer opptatt av spenningen enn klisje og savner faktisk den spenningen når man møter noen.... og jeg vil si at sex er bedre når det er spennende,enn og gjøre det om og om igjen med samme fyren.

Føler sex er blitt rutine, her i gården, vil ha litt spenning!!!!!![;)][8D][&:][8|] hender det er bra her og da, sånn ca hvert skuddår.[8D]

Jeg har forresten vært med andre før, og sexen var jo bra i starten og sånt med han jeg har nå selfølgelig... Men jeg er sånn som blir lei av sex med samme fyren etter noen år[:-]

ORIGINAL: *RubensMamma*

skjønner hva du mener.... er absolitt enig i at spenningen forsvinner, meeeen så er det godt på den måten at en virkelig kjenne seg trygg og har masse følelser inni bilde....[:)]

enig.... men jeg føler meg alt for trygg! Jeg burde ikke føle meg trygg!!![8D] da blir det jo ikke spennende... [8D]

klisje her[;)]

enig men at det pirrende og spenningen blir litt borte etter en stund.. men jeg kjenner at følelsen av å være trygg overskygger... [;)]

da må man prøve ut og lage spenning i heimen[;)]
jeg er helt for klisje, jo bedre vi har det sammen, jo mer trygge vi er på hverandre, jo bedre sex.

er vel bare jeg som ikke har lyst,.. hmm...

Spenningen kommer og går vell?
[:D]

FYI så hadde jeg århundredets sex i gårkveld medmannen[:D][:D][:D] Vi er nå i en "spennings" periode[:D]

har bare hatt sex med noen få før K og de to som var one night stands var ikke noe særlig. Jeg trenger å føle meg trygg..

Var i ett forhold med en gutt i ett år fra jeg var 16.(Oh MY! jeg er blitt gammel) Husker det som masse bra sex. (etterhvert) Tennåringsspenning og alikevell trygghet. -men dette har jeg hatt med K også.. nå er vi jo inne i en dø periode men det kommer seg det vet jeg[;)]

Her går det litt opp og ned...(pga lysten min) Men jeg vil si at jeg og mannen definitivt har bedre sex enn de jeg hadde før ham (bortsett fra en som faktisk kan måle seg med mannen, hehe). Jeg liker tryggheten, men skulle gjerne hatt litt mer spenning da.... Får ta meg sammen og prøve å skape litt spenning selv [8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

FYI så hadde jeg århundredets sex i gårkveld medmannen[:D][:D][:D] Vi er nå i en "spennings" periode[:D]

Heldiggris!!![8D]

men hvorfor ikke prøve å lage d litt spennende da?? gjøre nye ting? ta en tur å kjøpe noen leketøy?? prøve noe helst crazy undertøy...?? nå vet ikke jeg hvor mye dere har prøvd da... men asså... noen ganger er d ikke så mye som skal til... asså... de sier jo eldre man blir jo bedre blir d ofte.... så da må det jo vere noe en finner utav på veien?? småbarns perioden i livet er jo ikke akurrat den perioden i livet da en har tid til å eksperimentere og gjøre så mye ektstra lissom...men... nei vet ikke jeg...

skjønner problemet ditt, skulle vel gjort noe m mitt eget og... har d meget bra m mannen min, men savner spenningen jah... det vet jeg han gjør og... vanesex er ikke som første året sex nei...[8|] men men... ville ikke byttet d ut for noe annet heller...[:D]

Sexvafornoe [8|][8D] Jeg tenkte litt på det og vi har hatt sex sånn ca 4- 5 ganger siden MAI!!! JAIKS [&:] Litt logistikk problemer da [8D] SÅ var han jo heldig som rakk sei ei runde i høyet da han kom dagen Isabelle kom!

ORIGINAL: tingeling1

ORIGINAL: Tjukkaaa

Heldiggris!!![8D]

jeg vil og[8D]

Hihih ja sant! En ting jeg selv har merket, ikke nødvendigvis at dere er like som meg da. Men ofte har jeg veldig lyst på sex, fryktelig mye lyst. Gleder meg sånn til kvelden og planlegger oppi hodet mitt hvordan jeg skal gå frem, hvordan sexen blir og alt det der.

Men så sier mannen èn setning som irriterer meg, eller handler på måter som gjør meg irritert eller noe sånt - og da forsvinner lysten og det blir ikke noe av. (han vet jo aldri i disse tilfellene hva jeg har tenkt fordi vi kommer aldri sålangt).

I går kom han hjem fra Island. Og jeg gledet meg så fryktelig til kvelden for å ha sex[8D]. Han hadde jo spilt kamp kvelden før, sovet i 4 timer og så reist tilbake så han var drittsliten. Og når han blir sliten blir han ofte litt sånn rar i humøret. Og så når vi skulle legge oss begynte han å mase med den spesielle "tulle" tonen jeg ikke fordrarog jeg merket med engang at jeg holdt på å bli irritert.

Så jeg sa til han: K! Klapp igjen og kom deg ned til sengs før jeg mister interessen for sex - fordi sex SKAL JEG HA!!

Mannen syntes jo dette var fryktelig sexy da[8D]. Mannfolk!

Jaaaaaaa!!!!!!! Endelig noen andre som lager sextråder!!!!!!!!!! (der ser dere, det er ikke bare meg[>:][8D])

Ja, jeg har hatt fantastisk sex med andre menn! Jeg har hatt sex i forhold og sex som one night stands.. Og det var FLOTT!!! [:D]

Men klisjeèn her er nok at jeg og mannen er ekstremt like, og liker samme type sex! Og da blir det dødsgodt hver gang! [;)]

Kjenner nå at vi må prøve litt nye ting, har blitt litt kjedelig (men godt) i det siste. Og da tar vi oss på tak og gjør noe med det! [8D]

I det siste har vi gjort litt andeledes enn hva vi har brukt å gjort. Men så er ikke den store lysta for meg der[:'(][:'(][:'(] jaja håper min grahet dukker opp snart[:D]

ORIGINAL: *Maik1*

I det siste har vi gjort litt andeledes enn hva vi har brukt å gjort. Men så er ikke den store lysta for meg der[:'(][:'(][:'(] jaja håper min grahet dukker opp snart[:D]

svar ordentlig på spm! [>:][8D]

Back
Topp