intime bilder av ex

Surregåsa

Forelsket i forumet
Helt i starten av forholdet gikk jeg på og ryddet i leiligheten jeg nettopp hadde flyttet inn i sammen med han jeg er gift med nå. I en isboks fant jeg veldig veldig intime bilder av exen hans. Jeg tenkte at dette aksepterte jeg ikke at lå å stua vår og pakket sammen tingene  mine, sendte en melding til han om hva jeg hadde funnet og hva jeg var i fred med å gjøre. Han kom innen 10 minutter. etter en lang prat og overtalelse fikk han meg til å innse at forholdet var verdt å satse på.

Nå 5 år etterpå, hender det seg ennå at jeg ser for meg de bildene og angrer noe helt vanvittig på at jeg kikket oppi isboksen, og har alltid hatt litt problemer med nakenhet foran han.

Moralen er; vær sikker på at man har kastet filmer og bilder som ikke skal vises fram!!!!!!

Å fy faen så grusomt å finne!![:'(] Tror nesten jeg hadde klikka jeg..[:@] Klarer ikke sånne x- damer..... Men men, sånn er det jo bare. Vi har jo hatt andre vi og da[&:]

mange av kameratene til min sambo har masse  bilder av de sammen,som de kysser og klemmer og ja...så det er ikke så morsomt..jeg ba han hive alt,eller sette det langt vekk,jeg skulle hvertfall ikke ha det inn i min leilighet...men syns ennå d er vondt å se d når mi er på besøk hos kameratene...[&o]
hun ringte til alle døgnets tide å skulle ha han tilbake i 4år..sendte meld til meg å han og sendte venninnene på meg på byen og de skjelte meg ut og dyttet meg og var ikke akkurat snille nei...så jeg sliter ennå med det..
hun klarte jo å få han med seg hjem da mi hadde vært sammen i 4mnd..
og det fant jeg ut av etter 2år..han sa de bare hadde sankket,og at han hadde gått hjem til sin far etterpå...men det var ikke sannheten nei...
og masse annet å..blir skikkelig lei meg å sinna når jeg tenker på det eller snakker om d...[:@][:'(]

ORIGINAL: smyga

mange av kameratene til min sambo har masse  bilder av de sammen,som de kysser og klemmer og ja...så det er ikke så morsomt..jeg ba han hive alt,eller sette det langt vekk,jeg skulle hvertfall ikke ha det inn i min leilighet...men syns ennå d er vondt å se d når mi er på besøk hos kameratene...[&o]
hun ringte til alle døgnets tide å skulle ha han tilbake i 4år..sendte meld til meg å han og sendte venninnene på meg på byen og de skjelte meg ut og dyttet meg og var ikke akkurat snille nei...så jeg sliter ennå med det..
hun klarte jo å få han med seg hjem da mi hadde vært sammen i 4mnd..
og det fant jeg ut av etter 2år..han sa de bare hadde sankket,og at han hadde gått hjem til sin far etterpå...men det var ikke sannheten nei...
og masse annet å..blir skikkelig lei meg å sinna når jeg tenker på det eller snakker om d...[:@][:'(]

Huff så leit. Kjenner til det med exer som ikke gir seg. Ryktene her er at de hadde hatt noen dager og netter sammen da jeg var på ferie med min familie (hadde da vært sammen i 4 mnd), at jeg hadde hatt meg med en annen kelner på kjøkkenet på restauranten der jeg jobbet (hehe, det komiske var at han andre kom da han hadde hørt det og spurte om det hadde vært like godt for meg som for han. Dette er ikke tilfelle at har skjedd), da vi skulle gifte oss i fjor trodde hun ikke på det og møtte opp i kirka for å se det, og da jeg gikk gravid fortalte hun min sambo at det ikke var hans..

ORIGINAL: Surregåsa

ORIGINAL: smyga
vekk med det[;)]

Synes det er greit jeg...Fortid er fortid....Jeg har også slike bilder liggende[8D][8D][8D][8D]

Back
Topp