Intimbarbering

JPSK

Elsker forumet
Noen som fremdeles styrer med sånt? Om høsten er jeg ikke så nøye med leggene, underarmene er jo ingen problem. Men fytti som jeg strever med intimbarbering. Det er skikkelig risikosport i blinde, kutter meg masse hver gang... Vurderer å legge det på hyllen. Mannen kan jo barbere meg i blant men ikke så ofte vi får tid å dusje sammen lengre. Det blir ganske enkelt nedprioritert..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg vurderer faktisk å prøve brasiliansk, men vet ikke "hvor ille" det er :P

Jeg vokser, kommer til å gjøre det til 2 mnd før fødsel.

Jeg vurderer faktisk å prøve brasiliansk, men vet ikke "hvor ille" det er :P

Det har jeg prøvd og aldri mer. Syns det var kjempevondt.. Men har tatt laser på bikinilinjen da, vondt det også men en raskere prosess og varig ikke minst. For øvrig angrer jeg nå på at jeg ikke bare tok alt. Hehe. ;)

Jeg prøvde meg på intimbarbering for 2uker siden. Klarte å kutte meg skikkelig oppe ved trusekanten(barberte ved å kun se i speilet). Å det var så sinnsykt vondt da trusekanten gneger på kuttet. Så nå sparer jeg til bush!! Blir ikke noe barbering før jeg klarer å se selv. :p :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja jeg tok det for et par uker siden - da hadde jeg ikke tatt det på 4 mnd pga kvalme. Leggene må jeg ta for jeg er på bassengtrening. Liker bedre å være hårløs, men blir ikke like ofte som før fordi det er så slitsomt. Kutter meg ikke, men blir så andpusten av å bøye meg med den store magen. Barberte meg siste gangen i uke 35 i forrige svangerskap og da brukte jeg speil ;)

Jeg bruker forresten en litt "sløv" høvel - ellers kutter jeg meg selv om jeg er gravid.

Det er anbefalt å ha hår når man føder eller tar ks, forebyggende mot infeksjoner, så kommer til å la de vokse ut på slutten.

Haha, prøvde for to dager siden etter laaaaang tid, og trodde jeg hadde vært flink, men nå er det tuster her og der, og bart andre steder såeeh... Mulig jeg legger høvelen på hylla til februar :P

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg bruker voks. Det gjør vondt, men smerten varer bare noen sekunder. Klarer man å føde et barn så er voks bare barnemat.

Jeg barberer uten å se, takler ikke hår der nede :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gjorde det seinast i går :P Blir vanskeleg, men brukar fingertuppane til å kjenne meg fram, spegel til å sjå at alt (det meste) er borte og ein sløv høvel.
Blir ikkje lenge til gubben må trå til om han vil ha eit "reint bedd" :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Prøver å stusse til og gjøre det fint nedi der, men ikke alltid jeg orker så nøye. :P leggene driter jeg litt i, tar de når jeg føler de lugger med i buksa o.l, men må stusse stasen ofte, føler det klør sånn når hårene der blir lange! Får se hvor lenge jeg orker/klarer å fikse.. Har lyst å vokse, men tør ikke ;)

Jeg barberer meg, men det begynner jo å bli litt vanskelig når man ikke ser over magen :p Er nok ikke like hyppig med høvelen som tidligere, men går over med jevne mellomrom :)

Jeg barberer meg ennå... Klarer så vidt å se ennå, men det blir litt rart med vinkelen siden magen er i veien. Tenker at jeg snart bare begynner å stusse, og evt. vokser bikinilinjen selv.

anbefaler å bruke barbermaskin :) ladyshaver.
for det første så slipper du kutt, også er det mye mer skånsomt for huden. slipper nupper og hælvete ;) jeg sverger til ladyshaver hvertfall.. og det blir GLATT også. mange som ikke tror det, men det gjør det.

Jeg bruker voks. Det gjør vondt, men smerten varer bare noen sekunder. Klarer man å føde et barn så er voks bare barnemat.

Hehe hadde ikke klart å sammenligne de to. Har prøvd brasiliansk to ganger, utelukkende vonde minner. Det varte i mange sekunder sånn totalt sett, og mye lengre enn laserbehandling.

Har derimot positive minner fra fødsel, en annen type smerte, pluss at jeg fikk epidural. ;)

Jeg barberer uten problem. men nå har jeg nesten ikke mage heller. Har faktisk så liten mage at andre ser ikke at jeg er gravid om de ikke vet det, og jeg er i uke 26 nå :O

Det blir vel mindre vondt, jo flere ganger man gjør det.. Eller? :P
Jeg syns det gjør like vondt hver gang. Noen mener det blir mindre hår etterhvert så kanskje det har noen sammenheng. Det gjør vondt :( Men orker ikke barbere meg når jeg ikke ser noe der nede.

Ja, det er utrolig vondt å vokse seg og helt klart en annen type smerte. Men jeg kniper tenna sammen og får det gjort. Syns det er deilig etterpå at det tar lang tid før det vokser ut, er glatt og selvfølgelig digg å slippe å kutte seg der nede.

Hvordan er det etter laserbehandlingen? Hvor mange behandlinger trengte du? Og er det helt borte nå? Har alltid hatt lyst til å investere i det.
Hehe hadde ikke klart å sammenligne de to. Har prøvd brasiliansk to ganger, utelukkende vonde minner. Det varte i mange sekunder sånn totalt sett, og mye lengre enn laserbehandling.

Har derimot positive minner fra fødsel, en annen type smerte, pluss at jeg fikk epidural. ;)

anbefaler å bruke barbermaskin :) ladyshaver.
for det første så slipper du kutt, også er det mye mer skånsomt for huden. slipper nupper og hælvete ;) jeg sverger til ladyshaver hvertfall.. og det blir GLATT også. mange som ikke tror det, men det gjør det.
Er det lik som barbermaskin for menn?

Back
Topp