Intimbarbering.

Real

Gift med forumet
En litt humoristisk greie egentlig. Jeg synes seriøst det begynner å bli vanskelig å få til noe der nede. Magen er liksom litt i veien. Der jeg tidligere brukte hånda for å få huden rett slik at det blir lettere å barbere, må jeg jo nå bruke for å holde magen litt unna, og da har jeg jo ingen flere hender igjen..haha-snart så jeg må ha hjelp gitt.

Her går d fortsatt bra, men så e itj magen blitt så stor enda eiller Etterhvert blir d så æ ligg i senga å barbere mæ, men en kladd/håndduk under mæ, fungert bra sist

Jeg har heldigvis aldri hatt problemer med barberingen. Ikke nå og ikke som høygravid :)

intimbarbering? Det er jo så vidt jeg klarer å barbere leggene...! :) Man må vel kalle inn assistanse etterhvert, rescue team :D

Går for vinterpels over det hele. Vil mannen på besøk, finner han vel alltids inn om han er desperat nok ;D

Skriver under på den med vinterpels! Jeg har gitt opp intimbarberingen for lengst og føler det nærmer seg å gi opp leggbarberingen! Eneste jeg orker er jo under armene!:p skal jeg ta noe annet må jeg sitte i dusjen!:p 

Nå når jeg fikk innkalling til ordinær ultralyd på KK Bergen lå det med brev ang intimbarbering der de skrev at de ønsket ikke at den gravide barberte seg nedentil i det hele tatt den siste måneden før planlagt nedkomst (termin, evt planlagt keisersnitt)..
Dette var i forhold til infeksjonsfare og slikt slik jeg skjønte det..

Gjerne en glede for de som har problemer med det.. :-)

Back
Topp