Intimbarbering

Dette er heelt håpløst! Glemmer faktisk dotten der nede og bena ser ikke ut nå.. Magen er i veien så jeg ser det ikke, og da er det glemt!!
Men jeg har faktisk tatt barbermaskinen til gubben (den dingsen man presser opp til å ta kinnskjegget) og bruker den, så 'rydder' jeg opp med høvelen etterpå.. Blir så sliten og får så vondt av å bøye meg fremover at jeg ikke orker å shave med høvel der.. Og at dotten gror igjen orker jeg heller ikke.. Snart orker jeg ingenting tror jeg hehe.. Sitter på do med speil i ene hånda og barbermaskinen i andre, blir gjort delvis i blinde, og resultatet er ikke glætt men så lenge det ikke er skog så er jeg fornøyd!

jo lenger du bruker den (over tid) jo mindre hår kommer det og da tar det lenger tid før det kommer ut igjen.. hos meg første gang jeg brukte den brukte jeg kanskje 1-2 uker før håret begynte å vokse ut igjen...

ORIGINAL: Jeiranne

henne kan man betille noe sånn? høres jo kjempe greit ut med en sånn krem :P

jeg bestiller den på sex shopen som er her i byen da (kristiansand) men de har nettbutikk også.. bare google den så kommer den sikkert opp hvor i nærheten du kan få kjøpt den.. hos Erotikknett hvor jeg kjøper den koster den 159.- hvis jeg ikke tar feil...

Her kommer sambo til å få jobben nå [:D][8D] Prøvde meg her om dagen, men har ikke sjangs til å greie det selv [8D]

ORIGINAL: aangelgirl

her gjør vi det i blinde...hehe shaver og shaver til det kjennes greit ut.hvordan det ser ut vet jeg ikke,men foreløbig ingen klager[:D]

Sign [:D]

Her gjøres det i blinde..

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Her kommer sambo til å få jobben nå [:D][8D] Prøvde meg her om dagen, men har ikke sjangs til å greie det selv [8D]

sign! har hatt det sånn i en månedstid nå... litt rart i begynnelsen, men det er jo ærlig talt ikke noe han ikke har sett før, så funker greit...[:D]

Det vert det gjort i blinde - enn så lenge.
Går da foreløpig greit, leggane er faktisk verre og halde oppe.. meeeen,
den dagen det ikkje går lengre, har eg bf i bakhand [;)]

Skal på Oss i mellom for å få noen råd i morgen tror jeg [:D]
Drittlei av å sitte bøyd over magen og få vondt og ikke komme til skikkelig..
Fått det til helt til nå, men har ikke sjangs nå.. [8D]

Voksing her =)

Back
Topp