Intimbarbering

Vakle

Elsker forumet
I går brukte jeg 45 minutt (Les: 45 MINUTT) i dusjen for å barbere meg nedentil... Det er en stund siden sist og jeg tipper det blir en stund til neste gang. Uansett hvor mye jeg jobba ble det tuster til overs og det var jo sikkert bare flaks at jeg ikke skar meg.`Jeg måtte sitte på huk for å nå langt nok ned, og da ble jo beina blå av blodmangel til slutt [8D] Barbering i blinde er ikke for pyser.

Hvordan i søren får dere det til jenter?

Jeg får det ikke til... Har gitt opp, sa til sambo at hvis det er et problem for han så får han gjøre det... Haha

Her bare stusses det..men så blir "hu" ikke så mye brukt for tida heller da [8D]

haha, huff er vanskelig det der.. jeg har alltid gjort det litt sånn hallveis i blinde, så det går fint nå også, men merker det er tungt, stå så lenge, opp med en fot osv, haha.. huff.. blir det vanskeligere troor jeg at jeg ber samboeren om å gjøre det, hvis jeg tør!  [8D]

Har gitt opp det derre nå! Tar ikke sjansen på å omskjære meg selv i forsøket[&:] Hvis gubben klager når han omsider kommer hjem fra havet så får han gjøre det han[:-][:D]

Men skal innrømme at jeg ikke syntes det er greit å se ut som en snyltedott nedentil[:o]

Jeg setter meg på rompa på en håndduk på gulvet rett og slett  [:D] Så tar jeg det jeg ser [;)] Har heller ikke fått noe klager enda, men jeg har ikke en kresen mann heller... [:)]

Her gjøres det i blinde så er mer eller mindre en extrem sport om dagen..hihi.. men må ærlig si jeg DRITER i hvordan det blir[:)]

Det er noe med at skautroll og ekstrem svette ikke nødvendigvis er den deiligste kombinasjonen nå som våren nærmer seg og tempraturen går opp[&:]
Men jenter man klarer det man vil, gjør som Dinedama og pluss på et speil så går det selv om man er aldri så gravid[:D][:D][:D]
Tror jammen det var det siste jeg gjorde før jeg tro til føden sist[:)]
Ei venninne tipset meg om at dette er lurt,
for som hun sa:
Det er liksom vondt og sårt nok fra før når du skal på do etter en fødsel om ikke alt guggegreiene må røskes løs fra urskogen i tillegg[:@][:@]

ORIGINAL: Tønna

Det er noe med at skautroll og ekstrem svette ikke nødvendigvis er den deiligste kombinasjonen nå som våren nærmer seg og tempraturen går opp[&:]
Men jenter man klarer det man vil, gjør som Dinedama og pluss på et speil så går det selv om man er aldri så gravid[:D][:D][:D]
Tror jammen det var det siste jeg gjorde før jeg tro til føden sist[:)]
Ei venninne tipset meg om at dette er lurt,
for som hun sa:
Det er liksom vondt og sårt nok fra før når du skal på do etter en fødsel om ikke alt guggegreiene må røskes løs fra urskogen i tillegg[:@][:@]

Signerer denne jeg.[8D]
Selvom det er et helvetes prosjekt å få til nå, jeg har magen omtrent mellom bena denne gangen, men med speil i dusjen, god erfaring med å gjøre det i blinde og en hånd å kjenne etter med går det på et vis.
Det ser ut som en gris har blitt slaktet etterpå, fordi jeg er så heldig å ha fått variser der nede og de blør bare du tenker på dem.[&:]
Men jeg hatrer å ha busk der nede, det klør og er ekkelt.[&:][:'(]

Her gjør man alt for å holde det ved like, hehe.[8D]

jenter jenter...[:D] Jeg har funnet noe som faktisk hjelper kjempe fint for dette.... + ikke blir det nupper heller.. fant denne rundt 4 mnd før jeg ble gravid fordi jeg brukte også høvel og au au au.. hehe men denne er faktisk kjempe godt. en krem som heter [link=http://www.erotikkland.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=229&category_id=47&option=com_virtuemart&Itemid=64]Blitz Blank [/link]og nå bruker jeg kun den. Har til og med overtalt mannen min til å bruke den og gid å god resultat jeg ser tihi[8D]... er virkelig å annbefale. Ikke er den dyr heller. blir nesten like glatt som en baby stump.. hehehe....

ORIGINAL: Sweetmum27

jenter jenter...[:D] Jeg har funnet noe som faktisk hjelper kjempe fint for dette.... + ikke blir det nupper heller.. fant denne rundt 4 mnd før jeg ble gravid fordi jeg brukte også høvel og au au au.. hehe men denne er faktisk kjempe godt. en krem som heter [link=http://www.erotikkland.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=229&category_id=47&option=com_virtuemart&Itemid=64]Blitz Blank [/link]og nå bruker jeg kun den. Har til og med overtalt mannen min til å bruke den og gid å god resultat jeg ser tihi[8D]... er virkelig å annbefale. Ikke er den dyr heller. blir nesten like glatt som en baby stump.. hehehe....

Prise deg viss dette virker, men er den ok å bruke der nede viss man har litt ømfintelig hud?

den er beregnet til intimbarbering. Jeg bruker den i tillegg til armhulene [8D] og leggene av og til tihi[8D] så her hjemme går det en del men det beste er at det ikke nupper nedentil.. hehehe... mor  prøvde VEET [:-] hahahahhaha jeg lo godt da hu ikke kunne gå pga den er for sterk men denne er fantastisk.... virkelig å annbefale.

den er beregnet til intimbarbering. Jeg bruker den i tillegg til armhulene [8D] og leggene av og til tihi[8D] så her hjemme går det en del men det beste er at det ikke nupper nedentil.. hehehe... mor  prøvde VEET [:-] hahahahhaha jeg lo godt da hu ikke kunne gå pga den er for sterk men denne er fantastisk.... virkelig å annbefale.

Ok, stoler på deg, jeg er desperat, hehe.
Nå er det bestilt.[:D][:D]

ORIGINAL: perle84

mannen min gjør det :) (litt spes kansje)

Neida, mannen min kjører barbermaskin på meg og så tar eg bare 1 minutt og shiner opp med høvel til slutt - men blir vel snart han som må ta det også.

Men.. Ehh. Litt detaljer her nå men.. Jeg har ganske mørke og stive hår nede i hufsa[8D]

Tror du den tar de? For jeg sliter også med barberingen. Å tørke tærne har blitt en problem til og med[8D]

hehe.. håper det virker på deg.. hos meg er jeg 110% fornøyd. men er mer fornøyd på at min mann har sagt seg villig til å bruke den og faktisk likt resultatet.. hehe.. og kan ikke si at jeg ikke likte slutt resultatet da hehe. je gpleier å kjøpe en boks og den holder (hvis det er bare meg) i ca 2 mnd eller av og til mer kommer ann på hvor ofte jeg bruker den... mhm...[8|] må kanskje bestille en ny en ja hehe

ORIGINAL: Helene Burugle

Men.. Ehh. Litt detaljer her nå men.. Jeg har ganske mørke og stive hår nede i hufsa[8D]

Tror du den tar de? For jeg sliter også med barberingen. Å tørke tærne har blitt en problem til og med[8D]

Tar den manns "hufser "så tar den nok stålbørsten vår også[;)][;)][;)][;)][;)]

[:D]hahahahaha

ikke sant.. men de første gangene kan det være litt vannskelig å finne tid du skal ha den på. jeg bruker den rundt 20 min men da har jeg latt det gro litt hehe.. men jo mindre hår jo mindre tid trenger du...

ORIGINAL: Tønna

ORIGINAL: Helene Burugle

Tar den manns "hufser "så tar den nok stålbørsten vår også[;)][;)][;)][;)][;)]

haha! Ja, du har rett. Må bestille en sånn over helga[;)]

Back
Topp