Mammasom21
Andre møte med forumet
Hva er deres meninger rundt dette? Noen som har fått anbefalt av jordmor å holde seg unna nå som det nærmer seg termin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjønnshår har en funksjon også under og etter fødsel.
Man må bare gjøre det man føler for selv, men det anbefales å la det gro.
Og av erfaring: renselsen varer opptil 6 uker og man kan ikke bruke menskopp eller tamponger. Bind/bleier pluss barbert underliv = trøbbel.
Enig med degErfaringsmessig syns jeg hårete underliv = mer trøbbel ved kraftig blødning og bruk av bind..
Barberte for en uke siden, siste runde før fødsel. Men tenker jeg får stusse det verste med saks om det blir langt igjen.
Jeg barberte alt for siste gang for noen dager siden. Er 38+4 idag. Når jeg får rier hopper jeg i dusjen for å ta bikinilinja bare. Har jo jobbet der hvor jeg skal føde, og så og si alle fødende jeg har sett har hatt endel hår der nede, så føler meg "teit" om jeg kommer helt stusset haha.
Forrige fødsel fjernet jeg alt sammen da jeg fikk rier. Måtte syes masse, men hadde ingenting å si og fikk ingen infeksjoner.
Haha jaHvorfor tar du bikinilinja når du får rier?? Tilfelle noe er på gang og du vil fikse deg opp liksom?![]()
Hater å ha hår der nede når noen skal være i det området, så tar litt men ikke alt. Hadde det ikke vært for at jeg har sett at så og si alle lar det gro hadde jeg tatt alt