Intim såpe til "store barn"...?

talata

Forumet er livet
Noen som har en å anbefale til en 6 åring? Sara har den siste tiden klaga over at det svir i tissen når vi vasker me dusj såpe... Så nå må vi prøve noe annetr på henne.. Er jo nesten så ho gruer seg til å dusje stakkars [&o]

Må legge til at jeg har prøvd Dr greve, men den svir den oxo mener ho på....

Regner vel med at Asan og Dr. Greve er ok til store barn og. Men er du sikker på at det såpen da? Hun har ikke en liten rift eller noe som svir i kontakt med såpe? Eller urinveisinfeksjon?

ORIGINAL: Aurora&Mamman

jeg er kanskje heslig, men jeg bruker ikke intimsåpe der nede... bruker bare vann jeg....

du er like skitten som meg [8D]

Bruker Dr.Greve her[:D] ikke svir det i øya på ungene heller, den med skum er bra[:D]

Ho påstår at Dr greve svir oxo... Har nettopp vært hos legen å tatt urinprøve å slikt som var helt fin, så ingen UVI.

ORIGINAL: talata

Ho påstår at Dr greve svir oxo... Har nettopp vært hos legen å tatt urinprøve å slikt som var helt fin, så ingen UVI.

Prøv uten såpe en stund...

Og kanskje lactacyd eventuelt... Men skulle ikke tro hun ha behov for såpe hvis dere skyller godt.

ORIGINAL: hissigproppen FLODE

Prøv uten såpe en stund...

Og kanskje lactacyd eventuelt... Men skulle ikke tro hun ha behov for såpe hvis dere skyller godt.
hmmm Jeg har lissom for meg at det ikke blir rent uten såpe jeg.. hehe Men er jo verdt ett forøk å prøve uten en stund da.. [:)]

ORIGINAL: *lilla gumman*

Da ville jeg anbefalt å kjøpe vanlig dusjolje, uten parfyme. Det har vi alltid brukt å vaske nutta med her hjemme. Såpe hører ikke til i underlivet.
ha ha ja der kan du se.. Nå føler jeg meg veldig lur som ikke har hørt om dusjolje[X(]Eler er det badeolje du mener? Kjøpes i vanlig butikker eller?

Bruker ikke såpei underlivet. Det ødelegger den naturlige PHbalansen. Det er derfor fort gjort å få soppinnfeksjon og irriterte slimhinner.

vann er det beste [;)]
Bare skylle godt!

Du lukter jo lett om det ikke blir rent, for å si det sånn [;)]

Evt dusjolje, men det har jeg aldri brukt.

Da ville jeg anbefalt å kjøpe vanlig dusjolje, uten parfyme. Det har vi alltid brukt å vaske nutta med her hjemme. Såpe hører ikke til i underlivet.
ha ha ja der kan du se.. Nå føler jeg meg veldig lur som ikke har hørt om dusjolje[X(]Eler er det badeolje du mener? Kjøpes i vanlig butikker eller?

Sebamed babyolje går også fint eller andre type bade/dusjeoljer. Jeg kjøper disse på Apoteket.
Tusen takk for svar, da ska jeg reise på apoteket i mårra å finne [:)]

jeg er kanskje heslig, men jeg bruker ikke intimsåpe der nede... bruker bare vann jeg....

dirty girl[:D][:D]

ORIGINAL: babaloo

Trodde man helst ikke skulle bruke såpe der nede på barn jeg. De kan jo få like mye sopp som oss voksne... [&:]

Tenkte åsså det...

Jeg brukte aldri såpe der nede,før jeg fikk mensen trur jeg..

ORIGINAL: Baby_alex

Bruker ikke såpei underlivet. Det ødelegger den naturlige PHbalansen. Det er derfor fort gjort å få soppinnfeksjon og irriterte slimhinner.

vil bare si at intimsåpe ikke er beregnet for "i underlivet" heller, men utenfor.
trodde de fleste visste det.
skal ikke pakke noe inni, men vaske seg rundt e jo greit.

Ikke nødvendig å bruke såpe der nede i det hele tatt, før puberteten [;)]
Bare skylle godt med vann!

man får kjøpt intimsåpe på apoteket. husker ikke hva den heter,men går ann å spørre der

De har spesial intimsåpe på apoteket som er enda mildere enn dr.greve og asan o.l.

I`m dirty!!!

Hehe, var faktisk en lege som anbefalte meg å droppe intim såpa, fordi jeg slet sånn med soppinfeksjon, så når jeg slutta med intimsåpe så forsvant soppen. Han sa at for mange så forstyrrer intimsåpe mer en de hjelper, selv om de er aldri så milde.[;)]

Back
Topp