Intervjuet!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Det var meg som ble valgt ut![:)] Forsto det var noen som var nyskjerrige her i går så jeg tenkte jeg skulle avsløre meg.
Har tenkt litt på at det hadde vært spennende å fortelle story'n vår/min, kanskje det kan være til hjelp for andre. Nå fikk jeg muligheten. Er ikke helt typen til å stikke meg fram så vi er anonyme. Derfor ventet jeg litt med å avsløre at det er meg å. [:D] Blir spennende å lese resultatet. Kjenner jeg nesten gruer meg. [:o] Kommer sikkert til å angre på at jeg avslørte meg å, men nå er det gjort.

Var overrasket over at jeg ble valgt. Det er jo så mange andre her inne som har en mer spennende og lenger story enn oss. Føler meg priviligert.[:)]

Ja da vet dere det....

Gleder meg til å lese![:)]

Så spennende hestehov1! Skjønner godt at du sitter med en litt skrekkblandet fryd ifht å være med på dette, men det er godt at noen vil fortelle historien sin. Tror det er vanskelig for mennesker som ikke er i samme situasjon å forstå hvordan det egentlig er for oss som strever.. Da er det bra noen som deg forteller folk det[;)] Gleder meg til å lese det.

Så spennande da!!
Gleder meg til å lese historien din!!

Hjelp! Hva har jeg gjort!? Legger ut det mest sårbare og det inderste i meg ut på nett! Får kalde føtter jeg.[:-] Føler meg selv som en skyteskive. Ikke skyt - vær så snill! Men får håpe det er verdt det. Håper noen vil kjenne seg igjen og at andre kanskje kan forstå litt hvordan det er å være ufrivillig barneløs.

Ikke tenk slik. Du er anonym og vi er heldige som får lese om andres erfaringer.
Vær stolt!

Gleder meg til å lese deres historie. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Gleder meg til å lese deres historie. [:)]

sign[:)]

Back
Topp