Intervall amming

Preggi2017

Elsker forumet
Marsboere 2020
Leste om dette på ammehjelpen. Har prøvd dette et par dager nå. Merker en liten bedring, men ikke så mye. Noen andre som sliter med overproduksjon og har prøvd dette? Hvor lang tid tok det før du merket bedring?

Er du 100% sikker på at du har overproduksjon? :)

Nei. Men har ihvertfall mange tegn på det. Hvordan blir man 100% sikker på det? :happy:
Jeg slet med overproduksjon. Intervallamming hjalp raskt, type etter en dag eller to. Greieste symptomet å gjenkjenne er grønn avføring. Når vi gikk over til intervallamming ble bleiene normale og gule igjen.

Jeg slet med overproduksjon. Intervallamming hjalp raskt, type etter en dag eller to. Greieste symptomet å gjenkjenne er grønn avføring. Når vi gikk over til intervallamming ble bleiene normale og gule igjen.

Godt å høre! Hvor lenge lå h*n ved brystet? Ble det lengre når du fikk mindre melk? Her ligger hun som regel bare 5 min hver gang.

Bleiene varier mellom å være gule og grønne. Håper intervallammingen hjelper snart.

Godt å høre! Hvor lenge lå h*n ved brystet? Ble det lengre når du fikk mindre melk? Her ligger hun som regel bare 5 min hver gang.

Bleiene varier mellom å være gule og grønne. Håper intervallammingen hjelper snart.
Tror snittet her lå på fem til åtte minutter. Om kvelden lå han gjerne litt lengre. Intervallamming hjalp oss. Håper det hjelper dere også!

Tror snittet her lå på fem til åtte minutter. Om kvelden lå han gjerne litt lengre. Intervallamming hjalp oss. Håper det hjelper dere også!

Okei. Takk for håpe det! Hadde du forresten problem med gulping? Her er det sprutgulp nesten daglig. Vet ikke om det kommer av at hun drikker for mye.

Vet at noen må ha veldig lange intervaller for å ha effekt, lengre enn det de anbefaler. Så kan være greit å ha i bakhodet i tilfelle det ikke fungerer godt nok :) Kan anbefale å kontakte en ammehjelper for å ha litt direkte veiledning :)

Okei. Takk for håpe det! Hadde du forresten problem med gulping? Her er det sprutgulp nesten daglig. Vet ikke om det kommer av at hun drikker for mye.
Ikke noe problem med gulping utover det som er vanlig. Noe gulp må man vel regne med. Ville tatt kontakt med ammehjelpen hvis du er usikker. Har fått masse gode råd derfra!

Back
Topp