Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mikke
DINOSAURER
og det er virkelig med stor skrift. Jeg har kjøpt flere faktabøker om dette vi må lese hver kveld. Ellers tegner han dem, lager dem i kitt, leker med lekedinosaurer osv. [:D]
ORIGINAL: orkide 04 og 07
Prinsesser. Vi var på teater for et år siden og så på snehvit og de syv dvergene, hun har vært hekta siden. Etter hun har sett askepott og tornerose filmen har hun dilla på dem også.
Ellers elsker hun at vi leser bøker for henne og hun er glad i puslespill og plastelina.
Hun elsker å pynte seg med kjoler(snart setter jeg lås på klesskapet hennes[;)]) og sminke seg. (Sminkepungen min ligger veldig høyt på badet)
ORIGINAL: Vil ha nummer 2
DINOSAURER
og det er virkelig med stor skrift. Jeg har kjøpt flere faktabøker om dette vi må lese hver kveld. Ellers tegner han dem, lager dem i kitt, leker med lekedinosaurer osv. [:D]
Oj så kul interesse[:)]
Er det bare det liksom?
kanskje han blir professor på det området hehe[:)]
Prinsesser. Vi var på teater for et år siden og så på snehvit og de syv dvergene, hun har vært hekta siden. Etter hun har sett askepott og tornerose filmen har hun dilla på dem også.
Ellers elsker hun at vi leser bøker for henne og hun er glad i puslespill og plastelina.
Hun elsker å pynte seg med kjoler(snart setter jeg lås på klesskapet hennes[;)]) og sminke seg. (Sminkepungen min ligger veldig høyt på badet)
Hahaha kjenner Selin i mye i det du sier her[:)]
Teater har vi ikke vært på enda, men har lyst...
har ikke sett at det kommer noe med prinsesser i nærmeste fremtid[8|]
Hahaha kjenner Selin i mye i det du sier her[:)]
Teater har vi ikke vært på enda, men har lyst...
har ikke sett at det kommer noe med prinsesser i nærmeste fremtid[8|]
Vi har vel to jålejenter[;)] Jeg synes det er så koselig å gå på teater, spesielt i tiden før jul. Jeg vet ikke hva som går på teater nå for tiden, men jeg må snart finne ut av det. Vi er tre venninner som alltid går på teater sammen før jul med barna våre.
DINOSAURER
Er det bare det liksom?
Han er nok ikke den eneste gutten som syns dette er spennende så han er nok påvirket av de andre barna i barnehagen, men interessen er virkelig stor. Og så bygger guttene mine togbane med briobanen og kjører dinosaurtoget. Og for å få store nok tuneller må duplolegoen også brukes.
Guttene samarbeider veldig godt og har helt klart samme interessen. hehe
(i barnehagen har jeg sett Leander kjøre rundt med dukkevogn, men det er ikke dukke i den, men dinosaurer..) [:D]
Ellers var han så fortvilt her i stad fordi han ikke fant "brakosaurusen" sin.. hmm og jeg aner jo ikke hvem av disse det er... (dumme mamma) [8|]
DINOSAURER
Er det bare det liksom?
Han er nok ikke den eneste gutten som syns dette er spennende så han er nok påvirket av de andre barna i barnehagen, men interessen er virkelig stor. Og så bygger guttene mine togbane med briobanen og kjører dinosaurtoget. Og for å få store nok tuneller må duplolegoen også brukes.
Guttene samarbeider veldig godt og har helt klart samme interessen. hehe
(i barnehagen har jeg sett Leander kjøre rundt med dukkevogn, men det er ikke dukke i den, men dinosaurer..) [:D]
Ellers var han så fortvilt her i stad fordi han ikke fant "brakosaurusen" sin.. hmm og jeg aner jo ikke hvem av disse det er... (dumme mamma) [8|]
Synes jo det er en fin interresse istede for sved og pistol og slikt
Hvor stor aldersforskjell var det mellom de? hørtes ut som de trives i hverandres selskap[:)]
ORIGINAL: Caffe Mocca
Traktor,gravemaskin,lastebiler,,skjovell og dumper..
Og gard. sier ofte at han vill me skal få gård så han kan ha skikkelige traktor[8D]
Så dagene våres består i det. Er vi ute og kjører så må vi alltid kjøre ein plass så han kan få sett disse tinge.
Også er han masse med onkelen i gravemskinen og traktoren[:D]
Og bestekompissen til gubben som ofte tar han med seg på garden[:D]