Internett shopping :)!

Lil_sol

Forumet er livet
Mailykke <3
Utmarsj 2024
Jeg har aldri handlet et eneste plagg på Internett jeg, men nå så har jeg litt lyst da det er så himla lettvint, men hvordan er det på f.eks Nelly.com med å sende tilbake hvis det ikke passer og få ny str osv :)? Og hva med veromoda? :) shopping med lille gutt er ikke heeelt enkelt ennå, og jeg klør så latterlig hardt i fingra etter nye klær :p

Sent from my iPhone using BV Forum

De fleste nettbutikker har returrett, om ikke alle

Jeg handler 90% av klærne mine på nett, og da mest på Ellos. Fullstendig hekta :) Har aldri vært noe problem å returnere, og bytting går bra så lenge de har igjen varen. Når det er supersalg pleier jeg like gjerne å bestille begge str hvis jeg er usikker og sende tilbake den som ikke passer, bare for å være sikker. Men jeg har handla så mye at jeg har gratis retur alltid ;)

Jeg er også nettshopper:)
Handler for det meste på coverbrands, etsy,ebay og Nelly !

På Nelly kan man returnere ordinære varer og evt bytte str.

Mye enklere å nettshoppe enn å gå i butikken med baby ja:)
Jeg har ikke blitt comfy med det enda hvertfall....

Så ålreit, da må jeg nesten prøve det ! :) får man pengene tilbake hvis man f.eks kjøper noe men så var et ikke fint på og sender i retur?? :p sikkert skikkelig teit spm, men jeg har som sagt aldri shoppa klær på nettet :p

Så ålreit, da må jeg nesten prøve det ! :) får man pengene tilbake hvis man f.eks kjøper noe men så var et ikke fint på og sender i retur?? :p sikkert skikkelig teit spm, men jeg har som sagt aldri shoppa klær på nettet :p

Ja, da får du pengene overført til kontoen din :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har shoppet mye på h&m og der ligger det med returlapp, men det gjør det sikkert på de fleste.
Nettshopping er genialt!!

Jeg handler stort sett på konto, og får regning en gang i mnd. Da rekker man også evnt retur, som blir trukket fra. Hvis ikke oppgir man kontonr på returlappen og får pengene tilbakeført.

Back
Topp