Internett på sykehusene?

Dararamm

Glad i forumet
Ser at mange av dere som har vært innlagt på sykehusene er 'aktive' på nettet[;)]
Er det internett på sykehusene eller har dere hatt noe utstyr for dette sjöl med iPhone eller noe ant?

Jeg har hatt med meg den bærbare når jeg har vært innlagt i svangerskapet[:)]
Her får man hvertfall gratis dag/ukes kort med kode så man får logget på når man er innlagt[:)]

ok, det er jo kjempe. Da kan man oppdatere statusen på facebook o.l. [;)] hahaha

Sist jeg födte for 13 år siden da måtte man t.o.m. slå av mobilen da man gik inn på sykehuset.

Da tar jeg med meg pc'n da det blir min tur.[:D]

I Arendal er det trådløst nett, og man får kode gratis om man vil logge seg på:) Var i alle fall sånn i høst:)

ORIGINAL: aprilbarn

på st. olav har alle sin egen skjerm ved senga med telefon, tv og internett. Er litt treigt system, så dersom jeg måtte ligge lengre så hadde jeg nok tatt med min egen. Men holder til å oppdatere statusen på facebook [:D]

eller så kan man få dag pass elller ukes kode:) kunne vireklig ikke klart meg uten pc min:)

Var på sykehuset i 2 uker da jeg fødte sist gang, 2007. Det siste jeg tenkte på var pc og internett.

Kommer ikke til å ta med denne gangen heller. Har godt av noen dager uten nettet synes jeg hvertfall.

Blir veldig glad med internett jeg, da jeg har ingen familie her uten ungene mine og söstra. Derfor blir jeg ivrig å legge ut bilder og få litt kontakt med familien min.

Back
Topp