Internett leverandør, har du noen å anbefale?

pandalise

Gift med forumet
Har vurdert Ice, og canal digital, men får beskjed fra cd at jeg ikke kan være kunde.. :/

telenor. eneste jeg har vært fornøyd med.

har hatt de fleste andre som leverer her og hastigheten har vært elendig, elendig "kundeservice" og når dem skulle fikse feilene på linja her (var feil hver uke) så tok det lang tid før det var fikset. etter vi byttet til telenor så har det ikke vært feil her, super hastighet og kjempefin kundeservice (der har nextgentel noe å lære for dem vet ikke hva kundeservice er for noe).

turboquattro skrev:
 kjempefin kundeservice (der har nextgentel noe å lære for dem vet ikke hva kundeservice er for noe).

Litt rart at de vant pris nå nettopp da :D 

Nå har de fått køteller og tilbakering, så da er folk automatisk mer fornøyde. 

Har get nå siden vi har tv derifra og, kjempe fornøyd. Har hatt nextgentel tidligere og vært fornøyd med det og :) 

Vi har hatt nextgentel i noen år nå, vært kjempefornøyde. Da vi flyttet fikk vi masse hjelp og god service. Så og si aldri noen problemer med nettet.

nextgentel suger iallefall...
de lovte oss høyere linjehastighet enn det telenor kunne, selv om de leier linjer av telenor...
de brukte så et halvt år på å innse at de aldri kunne gi oss god nok hastighet, og etter mye fram og tilbake og tull og møkk så reduserte de prisen på abbonementet..

nå har vi fiber fra Cnd og er sånn tålelig fornøyd.. det hender det er krøll på linja, men det fungerer stort sett som det skal og da har vi super hastighet.. :)

Fiber kan jo ikke sammenlignes med vanlige adsl-linjer levert over telefonlinje-nettet. Det meste suger jo i forhold til fiber. 

Nå har vi Telenor og er fornøyd. Får den linjen vi betaler for og den er stabil, har vært i kontakt med kundeservice 1 gang, og det var en meget hyggelig opplevelse det også :)

Tidligere så hadde vi NextGentel, bare surr fra første dag. Ustabil linje, og dårlig kundeservice.

Jeg har NextGentel og er knallfornøyd. Mest fordi jeg kjenner 2-3 stk som jobber der som jeg kan spørre om hjelp. :D

Aravis skrev:
Jeg har NextGentel og er knallfornøyd. Mest fordi jeg kjenner 2-3 stk som jobber der som jeg kan spørre om hjelp. :D

Vennetjenester? :P

Har heldigvis jobba der, så får kjapp hjelp hehe.

telenor er det siste man kan stole på, uansett om det gjelder nett eller tlf eller hva. de sender regninger i hytt og pine, og om du sier opp får du fortsatt regninger man ikke slipper unna, regninger som blir til pga DE ikke registrerer oppsigelsen når de får den.
vi har totalboikottet telenor!!!  (et eks, samboeren min fikk plutselig regninger på et abbonnement han hadde sakt opp for 2-3 år siden, og ikke fått noen regninger eller noe på den tiden, plutselig kom det flere småregninger, og da han kontaktet de, fleeere ganger, fikk han beskjed om at dette måtte sies opp skriftlig før det ble stoppet. ??? noe som var gjordt for flere år siden, lenge før vi møttes, og på en heeelt annen adr... drittselskap uten kontroll)

*Meya* skrev:

Aravis skrev:

Vennetjenester? :P

Har heldigvis jobba der, så får kjapp hjelp hehe.

Høhø. Ja, jeg har 3 kompiser som jobber der, så det er utrolig kjekt. Bare å sende en sms eller noe, så får jeg hjelp 

Det var jo de som lurte meg over dit, fra telenor.. Så da er det jaggu best de hjelper. 

Altibox, men det er fiber da.. :) 

Back
Topp