Internet

amunot

Forelsket i forumet
Vi har siden vi flyttet til der vi bor nå, snyltet på en eller annen nabos trådløse internett (ja, vet at det ikke er helt 'lov'...). Men nå har fyren jammen meg sperret nettet sitt med passord! Så nå må vi få vårt eget internett. Men har ingen ide om hvilke operatører (levrandører?) som er bra, hvor man kan få de beste avtalene osv. Noen som har tips??[8|]

genialt! takk skal du ha amyrlin:)

Hvis dere tør, så kan dere jo spørre naboene deres om de har internett, og hva de syns om leverandøren. Vi har Get her og det var mye problemer med det da det het Chello, men etter de fikk nye eiere har det vært bedre igjen.

Andre steder er det ikke så bra. Det avhenger av sentralene deres og masse greier, så spør naboene om slikt hvis dere kan.

Det er jo ikke noe vits i et kjempebillig abb. hvis det aldri virker... Og ikke noe poeng i å koste på seg "dyrt og bra" hvis det bare er masse kluss med det likevel.

Godt poeng... De ringte fra bredbåndsguiden (3 min etter at jeg hadde gjort et 'dekningssøk'!!!) og han mente det var best med Get, da vi har Get kabel-tv. Men det var lurt å høre med naboene først:) Det var iallefall mye billigere, for man slipper montør og masse andre rare engangs-utgifter!

Jeg hadde GET da jeg bodde i Oslo, pga at borettslaget hadde kabelTV derfra. Det fungerte helt fint, men de hat DRIT DÅRLIG KUNDEBEHANDLING hvis du skulle trenge det. Jeg sleit med det da jeg skulle flytte fra Oslo, for en av teknikerne som kom derfra å skulle fjerne noe fra leiligheten klarte å sette en spiker midt i en strømkabel. Brukte tre dager i telefon med dem, men det var ingen som kunne hjelpe meg, ble bare henvist til å vente på at noen skulle ta kontakt, noe dem aldri gjorde.

NGT er vel kjent for å ha stabilt og bra internett. Problemet tidligere var visst noe gikk galt.

Men kundeservicen deres er visst blitt vesentlig bedre enn de var tidligere.

Før lå de greit an prismessig, men vet de har kommet med masse div. gebyrer, (bla på utseendelse av ruter og sånn )
Så vet ikke helt hvordan de er nå.

Back
Topp