Intern søknad

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Jeg skal søke samme stilling som jeg nå har som vikar, bare en fast stilling.

Trenger søknaden å være så lang? De kjenner meg jo.
Synes det er vanskelig å skrive en søknad til noen som kjenner meg godt.

ingen som vet?

Tja, har ikke gjort det selv, men ville tro det er naturlig å skrive om hvordan du utfyller stillingen, skryte litt av deg selv og det du gjør og slik få frem at du er "helt perfekt" for den? Trenger jo ikke være så mye, og er jo ikke sikkert de bryr seg så mye om hva du skriver men formelt sett må de motta en søknad og da er det vel positivt om du viser du har lagt litt jobb i den.

Har søkt på økt stillingsandel på avdelingen min, og da skrev jeg bare at jeg søker på stillingen, og at jeg søker med fortrinnsrett. Ikke så mye mer enn det :) Gikk fint det :)

Jeg har gjort det. Skrev ikke så mye, men noen linjer om hvorfor jeg søkte (hva jeg likte med jobben min/motivasjon for å fortsette) og hva jeg tenkte å bidra med i fremtiden.. Ene gangen jeg gjorde dette var det flere søkere og jeg måtte også gjennomføre et intervju, andre gangen holdt det med søknaden... fikk jobben begge gangene!

Tusen takk dere, da fikk jeg rabla ned noen ord!

Ville skrevet en kort og grei søknad om koffor du ønsker forsette.. som eg har forstått det: om det er mange søkere så leser de ikkje søknaden før etter de har falt for cven fordi enkelte skriver så utrolig masse i søknaden..

Ja eller hur.. Eg måtte söka som alla andra fast jag hade jobbt på den avd i 4 år på olika vikariat. Eg sökte å var på intervju ..

Back
Topp