Interiørspørsmål

jente05

Forelsket i forumet
Nå nærmer det seg innflytting i drømmehuset...LIIIIKER!!!![:D]

Tenkte vi skulle ut og kjøpe lampe/er til å ha over spisebordet i dag. MEN, det jeg lurer på, hvor mange lamper har dere over spisebordet? En? To? En lang? Bordet er 2 meter til vanlig, og med klaffer i blir det vel ca 3 meter. Det skal brukes til dagligdagse måltider og til "fint"[:)]

Usikker på om det blir lite med en, men om det kan bli litt mye med 2??? Ser for oss litt store runde lampeskjermer, sånn ca 40 cm i diameter...

Tips???

Vi har en lang stang med fem små lamper bortover, bordet vårt er vel litt over 2 m tror jeg

Ligner litt på denne:
http://www.lampehuset.no/taklamper/hengende-lamper/evita-nl-tak-52418

jeg hadde deponert på to viss jeg var deg :) så kan du prøve det ut og se hva du vil ha..og så få pengene igjen.

Vi har en sånn lang med flere lamper i samme "planke". Er jo sinnsykt mye fint å finne for tiden! Får du ikke lånt med hjem (evt. deponert) og prøvd? Det er sikkert det sikreste...[:)] Så spennende da!

Vi har lysekrone så da passer det bare med en syntes jeg...

Da har vi kjøpt 2, også får vi levere tilbake den ene om det blir feil[:)]

Gleder meg til å de de/den på plass...

Ååå, er så fint med lysekrone, og enig med at det da passer best med 1[:)] Lysekrone hadde derimot ikke passer så godt inn hos oss, men kanskje en vakker dag, hehe...

Back
Topp