Interiørhjelp!

Vand

Forumet er livet
Veeeeeeeeeeldig forenklet ser stua vår slik ut..... Lang og smal........ To trappetrinn til høyre opp til spisestuen..

Sofaen er "ikke-barnesone", den ser slik ut... Den står ved en mørkebrun fondvegg (mørkere enn på det bildet)

Men her er quizzen:

Behovet for en familiesofa øker... Med to jenter som vil sitte sammen med oss å se på tv, kosestunder osv så trenger vi noe annet enn de to godstolene våre.......... Å bruke den lys beige til hverdags er uaktuelt.

Men jeg klarer ikke å se for meg TO sofagrupper[8|][X(]

Har dere noe forslag eller kanskje noen bilder av en annen type barnevennlig sofa som jeg kan ha i tillegg til den vi allerede har?[:D]

(har ikke plass og ønsker ikke sakko-sekker, ekstrastoler o.l..... men hva med en tre-seter og ett par stoler... eller no sånt? Vri hodene sammen med meg[:D])

Dumt hvis man hadde hatt f.eks en treseter/toseter og en sånn stol? Kjøre samme farge som den andre sofaen, men få en med litt mønster? [8|][8|][8|]

f.eks dette:

Jeg suns det var ganske fint sånn når stolene var litt mønstrete.

Men hva med en sofa der dere bare kan slenge dere nedi? SÅnn 3 seter med sjeselong eller hva det heter?

Noe sånn??

jo har tenkt på det, men samtidig så syns jeg det blir litt for likt den vi har... den er uten armlene på den ene siden.......

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.........[:)]

Men det hadde klart vært praktisk bra, jeg er bare redd det ser dumt ut med to sofagrupper med noen få meters avstand[8D]

Nei tror ikke det ville sett dummt ut. Å tenk når dere får besøk har dere mega mye plass [:D] Tror jeg ville gått for det. behagelig + at dere har plass til at alle kan ligge å slenge på sofaen sammen. 

ORIGINAL: Lene1986

Nei tror ikke det ville sett dummt ut. Å tenk når dere får besøk har dere mega mye plass [:D] Tror jeg ville gått for det. behagelig + at dere har plass til at alle kan ligge å slenge på sofaen sammen. 

Ja, den tanken har streifet meg...... Da har man jo massevis av sitteplasser[:D]

ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: Lene1986

Ja, den tanken har streifet meg...... Da har man jo massevis av sitteplasser[:D]

Høres ut som en ide jeg hadde gått for [:)]

Dumt hvis man hadde hatt f.eks en treseter/toseter og en sånn stol? Kjøre samme farge som den andre sofaen, men få en med litt mønster? [8|][8|][8|]

f.eks dette:

Jeg ville gått for denne løsningen..altså at det klemmes inn en tre/toseter der de to stolene står nå [:)]

ORIGINAL: Anis

f.eks dette:

Jeg ville gått for denne løsningen..altså at det klemmes inn en tre/toseter der de to stolene står nå [:)]

Ja, det går jo an............ Men er temmelig obs på at det ikke må bli for likt den andre sofaen[:D]

Back
Topp