S slettet Forumet er livet 20 Des 2009 #1 Hei! Er det noen her som kan huske å ha lest ett interiørblad med en hjemme hos reportasje hos noen i Gjøvik den siste mnd? Eller de 2 siste mnd?[:)] Skulle så gjerne sett det, men vet ikke hvilket blad det er i[:D][&:]
Hei! Er det noen her som kan huske å ha lest ett interiørblad med en hjemme hos reportasje hos noen i Gjøvik den siste mnd? Eller de 2 siste mnd?[:)] Skulle så gjerne sett det, men vet ikke hvilket blad det er i[:D][&:]
Fru Lotten Forumet er livet 21 Des 2009 #2 Ja! Ei loftsleilighet?? Åh, hvolket blad var det igjen nå da?? SIkkert to mnd siden tror jeg....*tenker*
Ja! Ei loftsleilighet?? Åh, hvolket blad var det igjen nå da?? SIkkert to mnd siden tror jeg....*tenker*
S slettet Forumet er livet 21 Des 2009 #3 ORIGINAL: Lotten Ja! Ei loftsleilighet?? Åh, hvolket blad var det igjen nå da?? SIkkert to mnd siden tror jeg....*tenker* Hmm...nei det er egentlig ett hus altså[:)] Hvis de ikke har en leilighet jeg ikke vet om[:)] Det er jo bare den sværeste jungelen av interiørblader på markedet da![&:]
ORIGINAL: Lotten Ja! Ei loftsleilighet?? Åh, hvolket blad var det igjen nå da?? SIkkert to mnd siden tror jeg....*tenker* Hmm...nei det er egentlig ett hus altså[:)] Hvis de ikke har en leilighet jeg ikke vet om[:)] Det er jo bare den sværeste jungelen av interiørblader på markedet da![&:]