Interiør:-)

Konduktørfrua

Forelsket i forumet
Hva slags interiør er det dere liker?
Tenker på selve stilen.. :-) selv liker jeg godt chabby chick stilen.

Lagret denne i stad- men jeg var ikke ferdig med å stille spørsmålet.. :p gikk litt fort.. Hehe..

Last edited:
D spørs da. Hvor hen? Møbler eller pynt? Hvilke farger? Osv osv osv

Liker lyst og luftig, med litt innslag av farger, og personlige detaljer, gjerne arveting eller detaljer med sjel, gjenbruk og oppussing. Kan si en mix av romantisk shabby og tøffere retro da. :)

Jeg liker en blanding av hypermoderne og gammelt, og jeg må ha litt innslag av farger rundt meg. Jeg skyr unna wallstickers, ordtak, ting og pynt med bokstaver, og sånne chanelbøker folk har til pynt på stuebordet, det får jeg helt åndenød av :P Det må være litt personlig, og ikke altfor gjennomført.

Nordisk stil liker jeg. Kalde farger, lyst treverk, ispedd litt lett industriell stil.

Liker at ting er "ryddig plassert", få store ting og ikke mange små, altså ingen bokstaver på veggene osv., duse farger og jordtoner, veldig glad i marineblå og lun lyseblå, betong, tre i gråtoner, sølvfarget metall, enkelt men lukseriøst, ikke for mye mønster, grønne planter, bilder av familien og ingenting annet.
Hjemmet mitt skal være et fristed der vi kan trekke oss tilbake å slappe helt av og kose oss. Farger er veldig fint, men føler jeg slapper bedre av uten for mye sterke farger og forvirrende mønster. :)

Liker litt tyngre og mørkere stil enn de fleste gjør idag :)
Mørkt treverk, tømmervegger, stein, skikkelig tregulv. Men liker feks pynt i sølv, hvite engler osv.

Noe slikt som dette :)

11130108_10154185475287524_4102234794833259823_n.jpg

Liker litt tyngre og mørkere stil enn de fleste gjør idag :)
Mørkt treverk, tømmervegger, stein, skikkelig tregulv. Men liker feks pynt i sølv, hvite engler osv.

Noe slikt som dette :)

11130108_10154185475287524_4102234794833259823_n.jpg

Liker også litt den stilen der. :-) men jeg klarer ikke å få den til å passe inn her... :-P blir lissom ingen ordning.. Hehe..

Har lyst til å begynne på et nytt prosjekt- vurdere veldig om jeg skal male spisebordet vårt hvitt.. :-)

Elsker skrift på vegger- har skrift på veggen 4 steder. Men så synes jeg det er fint og dekorativt med tanke på HVITE vegger.. :-)

Liker lyse møbler, litt duse farger på puter, lys osv. Liker grått på vegger/ sofa/stoler.
Liker gamle møbler som jeg pusser opp til min stil

Jeg liker en blanding av hypermoderne og gammelt, og jeg må ha litt innslag av farger rundt meg. Jeg skyr unna wallstickers, ordtak, ting og pynt med bokstaver, og sånne chanelbøker folk har til pynt på stuebordet, det får jeg helt åndenød av :P Det må være litt personlig, og ikke altfor gjennomført.
Hva er det med de chanel bøkene?? Er det en bok eller pynt??

Jeg liker det meste bare det er gjennomført :) så må jeg ha litt farger... Shabby Chic likte jeg før, men nå er jeg leeeeeei

Hva er det med de chanel bøkene?? Er det en bok eller pynt??

Jeg liker det meste bare det er gjennomført :) så må jeg ha litt farger... Shabby Chic likte jeg før, men nå er jeg leeeeeei
Det er vel både som bok og pynt;)

Back
Topp