Interiør til barnerom :)

Catzer

Forelsket i forumet
*Aprilbaby 2018*
God morgen damer :)
Tenkte kanskje det hadde vært koselig med en tråd man kan legge ut/spørre om ting til barnerommet.
Jeg driver å ser etter fine bilder til barnerommet, dyreplakater o.l. Syns det er vanskelig å finne noe jeg virkelig liker. Noen som har tips til sider?
Ha en fin dag :)

Sniker fra Mars [emoji854]

Har du sjekket ut Tails.no? En barndomsvenninne av meg lager kjempefine bilder til barnerommet! Selv har vi fått laget fødselsplakat (valgte ut bilde, satt på barnets navn + fødselsdato, vekt og lengde) til de barna vi har fra før. Kjempefine! [emoji7])

Hun har også Facebook-side, verdt å sjekke ut altså!

Sniker fra Mars [emoji854]

Har du sjekket ut Tails.no? En barndomsvenninne av meg lager kjempefine bilder til barnerommet! Selv har vi fått laget fødselsplakat (valgte ut bilde, satt på barnets navn + fødselsdato, vekt og lengde) til de barna vi har fra før. Kjempefine! [emoji7])

Hun har også Facebook-side, verdt å sjekke ut altså!
Det skal jeg sjekke ut, tusen takk for tips :)

Jeg har laget skyline på den ene veggen, ved hjelp av maskeringstape. Ble ganske bra, synes jeg! [emoji1]

Hengt opp noen vimpler jeg fikk i babyshower gave, ellers er det ikke ingenting på veggene eller annet bortsett fra en lampe og en bilderamme/kritttavle som hang der fra storesøster hadde rommet. Lillebror vil jo sove inne hos oss det første halve året hvertfall så venter med å innrede det til det kan dekke hans behov og ønsker;) foreløpig er det oppbevaringsrom til alt fra barnevogn, bilstol og annet baby/barneutstyr og leker som bare venter med å bli brukt :D

Hengt opp noen vimpler jeg fikk i babyshower gave, ellers er det ikke ingenting på veggene eller annet bortsett fra en lampe og en bilderamme/kritttavle som hang der fra storesøster hadde rommet. Lillebror vil jo sove inne hos oss det første halve året hvertfall så venter med å innrede det til det kan dekke hans behov og ønsker;) foreløpig er det oppbevaringsrom til alt fra barnevogn, bilstol og annet baby/barneutstyr og leker som bare venter med å bli brukt :D
Babyrommet her blir nå brukt som lager for småen sine ting, gjesterom og kontor. Samboeren min har pusset det opp, så her jeg lyst til å få opp litt bilder å gjøre det litt koseligere før han kommer. Lille skal sove inne hos oss lenge, men er nå kos å fikse litt på rommet uansett :)

Babyrommet her blir nå brukt som lager for småen sine ting, gjesterom og kontor. Samboeren min har pusset det opp, så her jeg lyst til å få opp litt bilder å gjøre det litt koseligere før han kommer. Lille skal sove inne hos oss lenge, men er nå kos å fikse litt på rommet uansett :)
Ja absolutt kos. Det skjønner jeg :) blir bare lettere å innrede når alt av vogner etc er ute :p

Har en hylle på veggen med noen pyntedyr på, så blir å lete etter naturinspirert bilde til å ha på andre veggen, tror jeg [emoji4] er ikke helt sikker enda.. hadde egentlig bestemt meg for et bilde, men samboer syntes det var for dyrt.. så er tilbake på start der [emoji85]

Her så har vi ikke barnerom [emoji16] har bare 2 soverom og storebror har det ene. Så her blir det der det er plass [emoji4] så søv på rommet vårt, stellebord på stuen og klærne under stellebordet [emoji23] ta hva man har[emoji16]

Her så har vi ikke barnerom [emoji16] har bare 2 soverom og storebror har det ene. Så her blir det der det er plass [emoji4] så søv på rommet vårt, stellebord på stuen og klærne under stellebordet [emoji23] ta hva man har[emoji16]
Man får gjøre det beste ut av den plassen man har :) Hvis det ikke er så stor aldersforskjell så har jo ikke søsken vondt av å dele rom heller.

Det blir nok 5 1/2 år mellom disse 2 [emoji16] og rommet til storebror er nok bare 2x2m så fullt fra før. Vi leier bare men drømmen om eget hus er snart oppfylt [emoji1]

Back
Topp