Interiør og slikt :D

Fjelljenta

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Juligull2021
Hei! Vi holder på å bygge hus, og jeg ser dermed på møbler, inspirasjon, lamper (fine gulvlamper som ikke koster skjorta f.eks, nesten umulig å finne :p) og alt som hører til ett hus på innsiden.. Dette gjør at jeg lurer på om noen har noen fine sider med mye fint, enten som inspirasjon eller nettbutikk o.l.? Vi bygger funkishus, så det må være litt moderne stil over det. :)

Jeg finner mye inspirasjon på instagram. Søk på forskjellige harstagg utifra hva dere liker, og da kan dere finne mye fint :-)

Hviit.no
Bolia.com
Designdelicatessen.no
Royaldesign.no
Illumsbolighus.no
Bolina.no
Sofiesvilla.no
Og alle de vanlige ikea, møbelringen, skeidar, ellos etc ;) Det var det jeg kom på i farten..
Ellers som det skrives over her, og søk på nett etter type stil du liker og se på bilder:)

Tusen takk! Har søkt veldig mye på google og finner jo diverse som jeg liker. Men tenkte at dersom noen hadde noen tips hadde det vært supert :) Leter etter en moderne spisestue som ikke er glass og, som jaggu ikke er enkel å finne :P

Room21.no har maaaassse fint!! Vi har ein del derfra... I tillegg har vi vore flittige brukarar på finn.no for å få tak i litt skikkelig designgreier som folk med mykje pengar har blitt lei av. ;)

Vitra har mykje lekkert, men det kostar stort sett skjorta OG buksa..

Sent from my iPhone using BV Forum

Og inspirasjon: bruk pinterest!! Heilt genialt! :D både til baby, interiør, mote, etc etc...

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp