Interiør & Hverdagsliv....

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Kom over et blogginnlegg på facebook som sikkert går sin farsot der akkurat nå, og dette var et innlegg som garantert beskriver hjemmet til fler av oss... ;)
Jeg er den første til å innrømme at jeg prøver å ha det pent og ryddig hjemme, men det er forgjeves.. Det holder seg ryddig i nøyaktig 5 minutter :)
Ellers vil jeg si dama er rimelig tøff som utleverer hjemmet sitt på denne måten :)

http://detekkesaafarlig.wordpress.com/2012/03/28/et-aerlig-interiorinnlegg/

Det flyter litt over hos oss og, men hadde ikke takla sååå mye rot og skit...

Kjenner folk som har det slik og dem om det, men blir driiiitstressa av for mye rot selv om det er laaaaangt i fra perfekt hos oss :)

Heldigvis har jeg en mann som heller ikke kunne hatt det slik og det er jeg evig takknemmlg for :)

Men moro at noen vil utlevere seg på denne måten. Er ikke noen interiør blog fan, men den kunne jeg nok sett litt pá :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

jeg prøver så godt jeg kan å ha det ryddig og rent, men det er ikke lett når det er 4 som roter og bare en som rydder - men vi stresser ikke noe med det, vi har det som vi trives med. Så nesten ryddig og nesten rent :P

jeg prøver så godt jeg kan å ha det ryddig og rent, men det er ikke lett når det er 4 som roter og bare en som rydder - men vi stresser ikke noe med det, vi har det som vi trives med. Så nesten ryddig og nesten rent :P

Haha... Ja akkurat slik er det hos oss også... Mannen har tatt over gulvvasken i disse tider :) Forresten merkelig ditta der at menn ikke "ser" at det er rotete og gjør noe med det...

Det kan være litt rot her og,men ikke så mye.... og ikke så mye hybelkaniner:-)
Her er det storsett lekene til jentene som flyter og de er kjappe å plukke opp når de har lagt seg:-)
Og kjøkkenet,må jeg rydde så fort det har vert i bruk og meg to hunder og fire barn,blir golvet tørket hver dag:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp