intense stikninger 10+3..

GikaMor4 <3

Gikamor5 <3
har aldri hatt så sterke stikninger før, kjentes ut som noen knivstakk meg nedentil... varte i ca 10-15 min..:( bør jeg være bekymret eller kan det være livmoren som vokser? burde vist dette siden det er 4 gang jeg er gravid, men kan ikke huske at stikningene var så sterke de andre 3 gangene...

Hmm.. aner ikkje!Får og stikkinger av og til, men ikkje langvarige! Tenker at magefølelsen er viktig å følge! Er du bekymra, så ring og hør :)

Jeg har hatt ganske intense stikninger i litt lenger tid jeg og.. Men har tenkt at det bare er livmora som vokser og det strekker seg inni der.. Håper virkelig det er normalt... :/ Jeg er 10+5 nå og var et par dager siden de blei ganske kraftige..

Jeg hadde så inne hel.... sterke smerter i begynnelsen! Varte fra ca uke 4 til uke 6-7! Å det er som du beskriver, kjennes ut som noen stikker en kniv i deg :/ Dette kunne vare alt fra 1 min til 15-20 min! Himmel å hav det var vont noen ganger! Og hadde det mange ganger om dagen! Forklarte det for legen da jeg var på tidlig ul og hun smilte å sa det hørtes ut som et helt normalt svangerskap :) Ettersom det er mye som skal strekkes og tøyes :) hihi. Lykke til :D

Jeg hadde så inne hel.... sterke smerter i begynnelsen! Varte fra ca uke 4 til uke 6-7! Å det er som du beskriver, kjennes ut som noen stikker en kniv i deg :/ Dette kunne vare alt fra 1 min til 15-20 min! Himmel å hav det var vont noen ganger! Og hadde det mange ganger om dagen! Forklarte det for legen da jeg var på tidlig ul og hun smilte å sa det hørtes ut som et helt normalt svangerskap :) Ettersom det er mye som skal strekkes og tøyes :) hihi. Lykke til :D

Deilig å høre!! :D :D Tenkte det var det, men man vet jo aldri... :p

Man vet aldri det er det som er! :p Men godt å dele å høre hva andre sier! Ei vennine av meg jobber på legekontoret mitt, så jeg sitter stadig å bombanderer henne med spørsmål :p hehe! Hun har også tre barn selv og vent en del :p

Mine var også ganske intense men hvert "knivstikk" varte bare i 1-2 sekunder.

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Hadde det på samme måte på lørdag.
Kjempe sammentrekninger i magen. Og spesielt når jeg sto oppreist, måtte sette meg ned på huk flere ganger, men så gikk det tilslutt over og har ikke hatt noe til det etterpå. Ikke blødd heller.
Men man blir jo bekymret:) Samtidig så dukker det stadig opp nye symptomer her også, så noe skjer vel fortsatt der inne :)

Er 8+4 nå og har stikkinger ja, så er nok normalt :) Må bare legge meg i fosterstilling hvis det blir for ille :p

Rett som det er jeg går krokete pga stikninger, men det gjorde jeg sist også. Verste er å nyse synes jeg, må stålsette meg og holde godt nederst på magen. Husker de på jobben lo av meg, for de hørte meg fra kontoret daglig : "atsjo! ...AU!" Nå har jeg permisjon med lillemann, så jeg får nyse uforstyrret;-)
Jeg tenker at stikninger er bra, da kjenner jeg iallefall et typisk syndrom. Kvalmen har roet seg litt, så det er lite å merke med graviditeten fram til jeg kjenner sparkene ♥

Eg har hatt det sånn fleire gonger og til no, men har ikkje vart så lenge som dine. Men tenker alt slikt er nok heilt normalt. Hadde nokre sånne stikningra som du beskriv her i sist veke ein gong og då var det skikkelig ubehagelig å stå oppreist. Har hatt litt sånne stikningar i dag og når akkurat 9 veker på vei, men då ikkje fullt så intense som sist. Men stikningar er bra tenkjer eg:)

Back
Topp