Intense smerter

vilblimamma87

Forelsket i forumet
Dere kloke damer. Jeg har mest sannsynlig hatt en tidlig SA etter ICSI forsøk i juni. Blødde kraftig et par tre dager og testene ble sakte men sikkert negative litt over en uke etterpå. På tirsdag fikk jeg plutselig intense smerter nederst ved skambeinet, sånn at jeg måtte puste meg igjennom det og krøke meg sammen på gulvet. Samme skjedde nå ikveld. Smertene varer ca 15 minutter før de gir seg helt igjen. Begge gangene har det vært bittelitt lyserosa på papiret når jeg var på do etterpå. Hva kan dette være tror dere??

Jeg har akkurat blødd ut min sa.. Hver gang ting "løsnet" så kom det intense smerter.. Men da kom det også en del ut etterpå og..

Det er det som er så merkelig... Kommer ingenting ut... Så aner ikke hva dette er jeg altså..

Jeg hadde det samme men var på ul og alt var fint! Bare veldig tynne blodårer som sprekker når jeg bruker lutinus:) men er jo vanskelig og si da!

Hadde du sterke smerter i noen minutter også? Er nok ikke blodårer som sprekker til meg, er jo ferdig med lutinus for lenge siden. Er på syklusdag 22 nå, så kanskje det kan være en kraftig eggløsning? Men igjen rart det skjer to ganger..

Kan være cyste som sprekker.

Back
Topp