Intense smerter i livmor/sjede.

Therese W

Gift med forumet
Har så vondt nå 13+0. Kjennes ut som intense kramper eller noe. Har vart i 3 timer. Aldri opplevd sånn smerte. Så vidt jeg tør harke/hoste/puste. Auuu.
Noen som har opplevd dette i overgangen til uke 13? Er så redd for at noe er galt nå. Vrir meg i smerter. har bare ibux her. det har jeg hørt ikke er bra for barnet. Kjennes ut som om magen har fått et heftig spak. Redd!!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Nå har det roet seg. Det var det vondeste jeg har opplevd. Kjentes ut som livmoren var i ferd med å bli rivd ut. Trodde det var noe galt nå. Men har roet seg nå, så da satser jeg på litt søvn. Klarte nesten ikke bevege meg var så smertefullt. Bare LITT lettet nå veit jeg! Phjoh!

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Hadde sånn heeeelt i begynnelsen. Dro på legevakta vi. For det var helt psyko vondt og jeg blei så redd! Di fant aldri ut a det.. Men du kommer sikkert til være øm i flere dager..

Kan det være kynnere da? som er vonde?

Jeg voknet opp midt på natten av en syk smerte som varte i rundt ti min, så roet det seg til murring resten av natten. Det føltes som livmoren ble strukket, så jeg satser på at det var nettop det, ligamentsmerter. Mulig det kan ha vært det du kjente?

Hadde sånn heeeelt i begynnelsen. Dro på legevakta vi. For det var helt psyko vondt og jeg blei så redd! Di fant aldri ut a det.. Men du kommer sikkert til være øm i flere dager..

Jeg hadde også dratt på legevakten hvis jeg ikke hadde hatt en 8år gammel jente sovende i sengen sin. Var alene her. Har vært gravid før og aldri opplevd sånne smerter. Det var det verste. Mest sannsynlig det folk sier her. Enten kynnere eller at livmoren strekker seg. Kjennes jo ut som man er døden nær hehe.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

vi hadde vesla på overnatting. og jeg hadde heller opplevd maken.. har jo vært gravid før.. var så sinnnsyke smerter.. klarte ikke røre meg, prate, ingenting! akkurat som livmora hadde krampe eller noe..

Back
Topp