Intense magesmerter i 15 sekunder

Anellena

Flørter med forumet
Maiblomstene 2020
jeg fikk plutselig intense magesmerter som varte i ca 15 sekunder før det gikk helt over igjen. Smertene var såpass at jeg umulig klarte å stå oppreist. Hva er dette?? Skal til legen til uka

Kan være livmoren som strekker på seg :love017

Sniker. Jeg hadde det MYE de første ukene (4-6) såpass at jeg var på legevakta. (det var der jeg testet positivt, jeg hadde ingen anelse om at jeg var gravid). Fikk høre at det var festesmerter, og at noen merker det bedre enn andre. Idag er jeg 27+5.

Sniker fra april. Hadde det engang rundt uke 5 mener jeg, og igjen en gang i uke 8. Litt småvondt innimellom men det var de skikkelig store hvor jeg knakk sammen av smerte. Sett levende foster på ul etter første gang, så har tenkt at det bare er voksesmerter :)

Har det noen ganger jeg også, tror det bare er livmoren som strekker seg. Er litt nervøs hver gang men satser på at det går bra helt til TUL siden noe annet

Sniker! Når jeg var gravid så slet jeg med det samme i noen uker tidlig i graviditeten. Lå i fosterstilling når smertene slo til. Så gale at vi vurderte å avlyse turen vi hadde til Manchester i den perioden men heldigvis gikk de over rundt den tiden.
Mine varte lenger enn 15sek men tipper max to minutter..

Back
Topp