Intens stikking i magen!!!

Latterfrosken

Forumet er livet
Våknet i natt med en intens smerte og stikking på begge sider av magen. Helt nede ved underlivet på en måte. Kjentes ut som noen tok en kniv og vrei rundt! Hva kan det være? Var sinnsykt vondt, og varte først i noen min, så igjen etter et par timer, enda noen minutter. Kynnere er det ikke da jeg har det regelmessig hver dag... Håper på svar.. Klem

det høres ut som om det er opnings veer. men har hørt at kynnere kan være så sterke oxo, men tror ikke det er så vanlig. lykketil da [;)]

har det på akkurat samme måten,en intens stikking på sidene og lenger ned.Fikk høre at det bare er voksesmerter,at livmora strekker seg[:)] ingen grunn til bekymring tror jeg[;)]

Ok. Men strekker det seg mer nå da? Er vel snart ferdig utvokst hos meg....? Og til lille_jenta87. Åpningsrier? Er ikke det tidlig? Har jo ikke termin før 26.12. Får håpe han/hun ikke kommer så mye for tidlig....

ok, det høres ut som det er det. for jeg hadde det når jeg skulle få thea-marie. men da er det sikkert bare sterke kynnere. kroppen må jo gjøre seg klar til fødselen vettu [;)]
lykketil [;)]

Ok. Takk for svar hvertfall. Godt å høre at det er normalt. Er ikke bestandig like behagelig å være gravid...mye rart man skal igjennom...

Back
Topp