Intens smerte/bevegelse/muskelstrekk i magen????

DuMeOss

Forelsket i forumet

Hadde keisersnitt sist!
Merket ikke noe til dette i 1 sv.skap...

Når jeg reiser meg,ligger langstrakt bruker magen til å reise meg,eller strekker på et bein,hendene bak hodet og gjør en bevegelse....-så kan det stikke/strekke på høyre side
inni magen,kvekker for det er så intenst! Første gangen,følte det som om beibien lå i spenn,og ble skudd ned... Følte nesten som et kjempe spark(om det ikke er),men er noe inni magen.... Ekkelt! Går over med en gang... Men kjenner ømhet nede med lysken en liten stund etterpå...

Skjedd 5-6 ganger fra uke 15/16....

Noen andre opplevd noe likt????? Skal til jm til fredag;)

(litt klumsete forklart)

Du kan snakke med JM om det, men eg vil tru det er ligamentsmerter. Eg har mykje meir smerter i magen denne gangen, har ikkje hatt KS før. Så det er nok ikkje relatert til det.

Hmm vet ikke helt om eg skjønner hva du mener!
Men eg får slik intens strekking som varer 1 sekund om eg røyser meg for fort eller bruker magen når eg røyser meg, snur meg og slikt!
Får det ganske hlyt opp i magen, kan komme på siden eller lenger nede!
Kjenner nesten ut som slik når du får strekk i nakken når en snur den for fort!
Bare det varer lenger i nakken/halsen :P
Hadde ikke det sist gang, men eg vil tro det bare er litt strekk/ligamentsmerter.

Får slik av enkelte bevegelser og om jeg reiser meg fort opp o.l. Det er nok ganske normalt :D Men skader jo ikke snakke med JM om det.

Gutt2009/Jente2012 skrev:
Hmm vet ikke helt om eg skjønner hva du mener!
Men eg får slik intens strekking som varer 1 sekund om eg røyser meg for fort eller bruker magen når eg røyser meg, snur meg og slikt!
Får det ganske hlyt opp i magen, kan komme på siden eller lenger nede!
Kjenner nesten ut som slik når du får strekk i nakken når en snur den for fort!
Bare det varer lenger i nakken/halsen :P
Hadde ikke det sist gang, men eg vil tro det bare er litt strekk/ligamentsmerter.

Ja akkurat som når man får strekk i nakken,det stikker/kniver!!
Det varer lengere,å jeg blir "lemster" etter på....!

Men det som skjer i magen er bare 1 sek og alt borte!!!
Tror jo selv det er ligamentsmerter,men de føler jeg er lengere nede og strammende
følelse fra lysken og opp... Hører med Jm! Takk for svar :)

Jeg kan nesten tenke meg at det er slik jeg følte det i 1. svangerskap.. Men det viste seg å være bekkenløsning. Så om det kan være bekkenløsning eller ligamentsmerter kan forhåpentligvis jordmor svare deg på :) Lykke til - håper ikke det skjer oftere fremover :)

Back
Topp