Intens hodepine

lillasmurf

Elsker forumet
Noen her som har fått det etter fødsel??
Jeg fikk brått skikkelig hodepine igår kveld, og den sitter enda. Har vart til og fra i over et døgn nå, og paracet (1 gr) hjelper ikke.
Er skikkelig dunking i tinningene, panna og beveger seg opp på toppen av hode og bak mot nakken. Veksler veldig på hvor det gjør vondt.
Har lest litt på nett og man kan visst få veldig intens hodepine etter fødsel, og spesielt ved epidural som smertelindring. Noe jeg ikke hadde... Men man kan visst få migrene etter fødsel?!.... Håper ikke jeg har fått det.
Vurderer å ringe legen i morgen for det her er helt jævlig! Fødte uten noe smertelindring også blir jeg helt slått ut av hodepine...haha!

Ja jeg har fått det flere ganger :( Men jeg har da tatt 1 paracet og så prøvd å sove en time :) Hahah, samma med meg når du sier fødsel uten smertelindring men helt slått ut av hodepine :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Husk at vi er under ganske stort stress om dagen. Livet er snudd på hodet , babyen trenger oss hele tiden, og man rekker ikke å få gjort alt man ønsker av alt som burde vært gjort (les. Husarbeid)

Pluss denne varmen da!

Er ganske tung i hodet selv når ettermiddagen kommer...

Men er såååå verdt det:)

Ja, hadde det hele første uka og så av og på etter det. Er 99% sikker på at det går på nakkemuskulatur, er kjempestiv! Ligger jo ganske skjevt når jeg ligger og ammer, eller sover med babyen i senga, og musklene trenger tid til å lære disse nye stillingene, med bæring og løfting av baby hele tiden.

Og ikke minst er det varmt og klamt, og man har ikke alltid tid eller ork til å spise.

Det gikk over igår kveld/natt. Heldigvis!
Kan være sittestilling når jeg mater, kjenner det i ryggen at jeg anstrengelser meg. :-) Ammer ikke. :-)
Tror nok det er noe som har med stresset å gå fra 1 til 2 barn og all anstrengelsen under fødselen + at lite mat/drikke og varmen ikke gjør det bedre.. ;-)
Heldigvis så gikk det over! :-P

Det gikk over igår kveld/natt. Heldigvis!
Kan være sittestilling når jeg mater, kjenner det i ryggen at jeg anstrengelser meg. :) Ammer ikke. :)
Tror nok det er noe som har med stresset å gå fra 1 til 2 barn og all anstrengelsen under fødselen + at lite mat/drikke og varmen ikke gjør det bedre.. ;-)
Heldigvis så gikk det over! :p
Jeg merker at jeg fort går på kompromiss med meg selv når jeg gir flaske, og må betale dyrt for det etterpå. Så det er nok lurt at vi tar litt mer hensyn til oss selv også :)

Jepp. Våkner med hodepine og legger meg med hodepine.

Her er det på grunn av nakken da. Ligger jo på siden med baby inntil hele natta. Blir litt stiv da :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har oppdaget en fascinerende ting: hodepinen blir verre fordi vi ser mye ned på babyen. Så om man klarer å tvinge seg til å rette opp hodet når man ammer feks, så hjelper det mye. Har blitt helt kvitt det nå!

Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk

Back
Topp