Intens hodepine!

Badeand1984

Flørter med forumet
Noen andre her som plages med intens hodepine som varer over lengre tid. Jeg har vondt i hode kanskje 1 gang i året, og da varer det som regel en halv dag så går det over med en paracet. Jeg har nå hatt intens hodepine siden lørdag ettermiddag...Og har vondt i hodet enda i dag mandag. Er så ille til tider at jeg må bare sove, ligge i et mørkt rom og ha det helt stille rundt meg. Jeg kaster opp drikke, mat, smertestiller p.g.a hodepinen. Noen andre som har det som meg og eventuelt- hva gjør dere? Jeg er 15 uker i dag.  

hatt vondt i hode i 5 uker jeg, og ingen tips. Rop ut om du får noen tips som funker :-)

Badeand1984 skrev:
Noen andre her som plages med intens hodepine som varer over lengre tid. Jeg har vondt i hode kanskje 1 gang i året, og da varer det som regel en halv dag så går det over med en paracet. Jeg har nå hatt intens hodepine siden lørdag ettermiddag...Og har vondt i hodet enda i dag mandag. Er så ille til tider at jeg må bare sove, ligge i et mørkt rom og ha det helt stille rundt meg. Jeg kaster opp drikke, mat, smertestiller p.g.a hodepinen. Noen andre som har det som meg og eventuelt- hva gjør dere? Jeg er 15 uker i dag.  

Jeg sliter også med det...
Men det har ikke noe med graviditeten og gjøre. Begynte etter ungdomskolen, å har gradvis blitt verre. Har tatt MR, røntgen, gått til akupunktør, kiropraktor, fysio osv... Men det er akkurat samme smertene som du beskriver.. Varer alt fra en halv dag til ein uke :( Håper det går fort over for deg =)

Hodepine fra morgen til kveld.

Back
Topp