Integrerte hvitevarer

Mowgli^

Glad i forumet
Trenger tips til valg av integrerte hvitevarer til nytt kjøkken.

• Stekeovn
  • Oppvaskmaskin
  • Platetopp
  • Kjøleskap

Hva har du? Fornøyd?

har alt ifra ikea.. er ikke fornøyd  med oppvaskmaskinen og kjøleskapet.. dårlig plass og dårlige løsninger

har allt av ikea vi og... kjøpte største kjøleskapet... alike vel litt liten plass i det...

oppvaskmaskinen er helt grei.. var liten plass, før jeg afandt ut at det gikk ann å heise øverste hylla[8D]

vi har microbølgeovn over stekeovnen i stedenfor en enkel vifte.. såkaldt integrert ventilator og micro... genialt! passer både til de som har uttrekk å de som har slik som bare sirkulerer....

vi har stålgrå ovn.. Angrer meg på det... skulle ønske jeg hadde valgt svart :S

Har alt fra Ikea jeg også, bortsett fra kjøleskap. Jeg er veldig fornøyd med alt bortsett fra oppvaskmaskina.

Jeg har nemlig merket at det kommer damp ut av oppvaskmaskina når den er i gang, slik at det legger seg fuktighet oppunder benkeplata og littegrann nedover skapdøra ved siden av.
Så i går oppdaget jeg at malingen har begynt å skalle av helt øverst på fronten på oppvaskmaskina og på siden av skapdøra attmed[&o]
Noen fler som har opplevd dette??

Ellers så er jeg meget fornøyd med både stekovnen og mikroen fra Ikea. Og så induskjon platetoppen som er helt super[:)]

Vi har og alt fra ikea! Foreløpig er vi fornøyd! [:D]

Hadde stekeovn, platetopp og kjøleskap på forrige kjøkken fra ikea også!

Nå har vi oppvaskmaskin og micro i tillegg! [:D]

Vi har svart micro, ovn og koketopp, kjøleskap og oppvaskmaskin er gjemt bak fronter som er likens som kjøkkenskapene, lekkert [;)] Alt kommer fra whirlpool. Har vært veldig fornøyd sålangt

Har integrert platetopp og stekeovn fra electrolux - induksjonstopp.. pen å se på, fungerer bra - og har klokke! Og platevarmestopperklokke på platene..

ORIGINAL: *lima*

Har alt fra Ikea jeg også, bortsett fra kjøleskap. Jeg er veldig fornøyd med alt bortsett fra oppvaskmaskina.

Jeg har nemlig merket at det kommer damp ut av oppvaskmaskina når den er i gang, slik at det legger seg fuktighet oppunder benkeplata og littegrann nedover skapdøra ved siden av.
Så i går oppdaget jeg at malingen har begynt å skalle av helt øverst på fronten på oppvaskmaskina og på siden av skapdøra attmed[&o]

Ellers så er jeg meget fornøyd med både stekovnen og mikroen fra Ikea. Og så induskjon platetoppen som er helt super[:)]

ikke opplevd det nei... men har du sån beskyttelses la mellom benkplata og oppvaskmaskinen da? de oppfordrer folk til å kjøpe det også, slik at det beskyttes ekstra gogt.... virker litt som om oppvaskmaskinen din ikke er helt tett.... er gummi lidta inni slitt da?

har jo akkurat fått nytt kjøkken med integrert komfyr og micro fra ikea. bare testet komfyren 2 ganger, virker bra[:)]

ORIGINAL: malrodien

ORIGINAL: *lima*

ikke opplevd det nei... men har du sån beskyttelses la mellom benkplata og oppvaskmaskinen da? de oppfordrer folk til å kjøpe det også, slik at det beskyttes ekstra gogt.... virker litt som om oppvaskmaskinen din ikke er helt tett.... er gummi lidta inni slitt da?

Ja, vi har sånn beskyttelsefolie mellom benkeplata og oppvaskmaskina. Tror ikke gummilista er slitt. Vi flytta inn i april i år, så vi har jo bare brukt oppvaskmaskina i 8 måneder.

Back
Topp