Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *lima*
Har alt fra Ikea jeg også, bortsett fra kjøleskap. Jeg er veldig fornøyd med alt bortsett fra oppvaskmaskina.
Jeg har nemlig merket at det kommer damp ut av oppvaskmaskina når den er i gang, slik at det legger seg fuktighet oppunder benkeplata og littegrann nedover skapdøra ved siden av.
Så i går oppdaget jeg at malingen har begynt å skalle av helt øverst på fronten på oppvaskmaskina og på siden av skapdøra attmed[&o]
Noen fler som har opplevd dette??
Ellers så er jeg meget fornøyd med både stekovnen og mikroen fra Ikea. Og så induskjon platetoppen som er helt super[:)]
ORIGINAL: malrodien
ORIGINAL: *lima*
Har alt fra Ikea jeg også, bortsett fra kjøleskap. Jeg er veldig fornøyd med alt bortsett fra oppvaskmaskina.
Jeg har nemlig merket at det kommer damp ut av oppvaskmaskina når den er i gang, slik at det legger seg fuktighet oppunder benkeplata og littegrann nedover skapdøra ved siden av.
Så i går oppdaget jeg at malingen har begynt å skalle av helt øverst på fronten på oppvaskmaskina og på siden av skapdøra attmed[&o]
Noen fler som har opplevd dette??
Ellers så er jeg meget fornøyd med både stekovnen og mikroen fra Ikea. Og så induskjon platetoppen som er helt super[:)]
ikke opplevd det nei... men har du sån beskyttelses la mellom benkplata og oppvaskmaskinen da? de oppfordrer folk til å kjøpe det også, slik at det beskyttes ekstra gogt.... virker litt som om oppvaskmaskinen din ikke er helt tett.... er gummi lidta inni slitt da?