Integrert koketopp og stekeovn

Tanntrollet09

Forumet er livet
Noen som har noen å anbefale? De skal stå separat og koketoppen må være induksjon. Og stekeovnen må ha litt størrelse innvendig.
Skriv gjerne modell også

Ingen som har integrert koketopp og stekeovn som de er virkelig fornøyd med?

Vi har :-) Har ikke induksjon da, men er fornøyd lell [:)]

Vi har AEG både topp og ovn. Har ovnen montert i benkehøyde, så vi kan sette ting rett inn.
Koketoppen er bra. Lett og holde ren, keramisk, har barnesikringsknapp på touch-panelet på reguleringen til platene, så barn ikke får slått på.
Stekeovnen er ikke så veldig stor, er 45 cm bred innvendig, men holder fint for oss.
( får plass til en 6 kg`s kalkun[:)] )
Bryterne på denne er sånn at de ligger "skjult", og hvis man trykker på dem, spretter de ut, og man kan regulere på dem, og trykke dem inn igjen. Integrert barnesikring på ovnsdøra, og glasset blir ikke varmt.

Vi er generellt godt fornøyd, selv etter 6 år[:)]

ORIGINAL: puzemor

Vi har :-) Har ikke induksjon da, men er fornøyd lell [:)]

Vi har AEG både topp og ovn. Har ovnen montert i benkehøyde, så vi kan sette ting rett inn.
Koketoppen er bra. Lett og holde ren, keramisk, har barnesikringsknapp på touch-panelet på reguleringen til platene, så barn ikke får slått på.
Stekeovnen er ikke så veldig stor, er 45 cm bred innvendig, men holder fint for oss.
( får plass til en 6 kg`s kalkun[:)] )
Bryterne på denne er sånn at de ligger "skjult", og hvis man trykker på dem, spretter de ut, og man kan regulere på dem, og trykke dem inn igjen. Integrert barnesikring på ovnsdøra, og glasset blir ikke varmt.

Vi er generellt godt fornøyd, selv etter 6 år[:)]

Høres bra ut :-) Skal selv ha stekeovnen i benkehøyde, men kunne tenkt meg en litt stor stekeovn, så man f.eks. kan bake 6 brød i gangen :-D

Vi har bosh induksjon og bosh pyrolyse stekeovn!

Veldig fornøyd, men stekeovnen må klikke en gang til så får jeg ny! Et kort inni der som ikke er bra!

Vi har en stor Bosch induksjonstopp, med separat stekeovn oppe på veggen slik at ingen små barnefingre kan nå opp til den.

Dette har vi:
http://www.bosch-home.no/produkter/komfyrer-ovner-platetopper/platetopper/platetopper/PIB885N24E.html?source=browse

http://www.bosch-home.no/produkter/komfyrer-ovner-platetopper/ovner/ovner/HBR341450S.html?source=browse

Flere som har lyst å dele med meg? [:D]

Back
Topp