Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje svangerskapsdiabetes?Hvorfor skal du begynne med insulin?
Svangerskapsdiabetes!!Hvorfor skal du begynne med insulin?
var på sykehuse i går å da var det bare til å begynne på insulin med ein gang så nå blir det tett oppfølging på kvinneklinikken
Eg begynte å måle med ein gang eg fikk posetiv test å den verdien har økt over det den skal være er bare 6 måneder sist eg var gravid med svangerskapsdiabetes så eg tenkte eg skulle følge med å så sa eg det til jordmor å da begynte hjulene å rulle å så fikk eg time hos ein diabetes lege å han sa att eg bare kunne begynne med 6 enheter på kvelden å så skal vi øke vist det ikke blir stabilt nei eg hadde ikke så høyt over men det var over den grensen! Er 13 uker på veiHadde du så høye blodsukkerverdier? Hvor langt er du på vei?
Eg begynte å måle med ein gang eg fikk posetiv test å den verdien har økt over det den skal være er bare 6 måneder sist eg var gravid med svangerskapsdiabetes så eg tenkte eg skulle følge med å så sa eg det til jordmor å da begynte hjulene å rulle å så fikk eg time hos ein diabetes lege å han sa att eg bare kunne begynne med 6 enheter på kvelden å så skal vi øke vist det ikke blir stabilt nei eg hadde ikke så høyt over men det var over den grensen! Er 13 uker på vei
Ja sist måtte eg opp i 18 enheter så er spent på hvordan det utvikler seg!! Ja nå er det time å ultralyd titt å ofte hehe men det er bra det, følte meg trygg sist å det kommer eg nok til å gjøre denne gangen også å så blir eg satt igang før terminLurt å passe på! 6 enheter er jo veldig lite da. Lykke til. Nå få du vel mye bra oppfølging i svangerskapet tenker jeg
var på sykehuse i går å da var det bare til å begynne på insulin med ein gang så nå blir det tett oppfølging på kvinneklinikken
Det var eg som oppdaget det hehe målte hjemme over ein periode å så såg eg att det steig sakte oppover!! Så da fortalte eg det til jordmor å så henviste ho meg videreBra det blir oppdaget