Enhjørningen
Glad i forumet
Hei..
I morgen skal jeg begynne på insulin. Noen andre som er i samme situasjon? Erfaringer?
I morgen skal jeg begynne på insulin. Noen andre som er i samme situasjon? Erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde du høye målinger da du måtte bruke insulin?Jeg har vært, det går veldig fint, bare vær veldig nøye med kostholdet, og bruk insulinet riktig. Du vil da muligens bli satt igang tidligere, det er standard på OUS ihvertfall, og ved fødsel blir det endel veneflon for å kunne regulere blodsukkeret ditt. Jenten min var ikke veldig påvirket størrelsesmessig, hun var 3800 når hun kom 10 dager før, men pga insulinbruket mitt, så måtte hun overnatte på nyfødtintensiven. Alt vel i etterkant, og min diabetes forsvant etter fødsel.
Ja. Når det først var kommet så langt at jeg måtte bruke insulin, så tålte jeg bortimot ingenting av mat og drikke.Hadde du høye målinger da du måtte bruke insulin?
Mine målinger er ikke så høye, men må ta insulin på morgenen nå. Dose 4. Starter i morgen. Håper jeg holder det der... takk for tilbakemelding. ☺Ja. Når det først var kommet så langt at jeg måtte bruke insulin, så tålte jeg bortimot ingenting av mat og drikke.
Hvor høy er målingene dine?Mine målinger er ikke så høye, men må ta insulin på morgenen nå. Dose 4. Starter i morgen. Håper jeg holder det der... takk for tilbakemelding. ☺