Instagram

Greenmom

Forumet er livet
VIP
Septemberbarna 2019
Noen som kan med instagram. Jeg har lyst å lage en egen instagramkonto hvor jeg er anonym. Ser nå når jeg har opprettet det så kommer det opp forslag av de som er vennene mine på den offentlige kontoen. Vil de også få opp meg som forslag? Noen som vet?

Noen som kan med instagram. Jeg har lyst å lage en egen instagramkonto hvor jeg er anonym. Ser nå når jeg har opprettet det så kommer det opp forslag av de som er vennene mine på den offentlige kontoen. Vil de også få opp meg som forslag? Noen som vet?

Har du den tilknyttet Facebook?
Det kan hende de får deg opp, men om du er anonym vil de trolig ikke ha så stor interesse av å følge :)
Hva skal kontoen være for? Om det ikke er privatlivet?
Jeg har privatkonto og egen konto for strikking :hilarious: den startet som anonym, men er det ikke lenger.

Eller så følger du noen av vennen dine med den anonyme kontoen, eller har vært innom brukerne. Da kommer de gjerne opp som forslag. Men tenker helst at kontoen er tilknyttet Facebook, det kan sikkert ordnes på innstillinger. Eller opprette en konto tilknyttet en annen mail enn den som er tilknyttet Facebook :)

Kontoen er ikke tilknyttet facebook, har brukt en epost jeg bruker til reklame ol. Alle venneforslag er til vennene på min vanlige instagram.

Har du den tilknyttet Facebook?
Det kan hende de får deg opp, men om du er anonym vil de trolig ikke ha så stor interesse av å følge :)
Hva skal kontoen være for? Om det ikke er privatlivet?
Jeg har privatkonto og egen konto for strikking :hilarious: den startet som anonym, men er det ikke lenger.
Skal også ha en til hobby som jeg vil ha helt anonym.

Det der prøvde jeg engang også, men da fikk alle vennene mine beskjed om at jeg hadde laget rn til profil på Instagram :(

Back
Topp