Instagram

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
P

Persienna

Guest
Hvordan får man flere følgere på instagram? Jeg har åpen profil og legger på endel tagger. Har 300ish følgere og får for hvert bildet jeg legger ut ett par nye følgere, men jeg skulle gjerne hatt flere. Hvordan bli mer synlig?
Legger mest ut bildet av natur, mat, situasjoner og festlig ting jeg kommer over i hverdagen og ute på turer i byer og skogen

Hvordan får man flere følgere på instagram? Jeg har åpen profil og legger på endel tagger. Har 300ish følgere og får for hvert bildet jeg legger ut ett par nye følgere, men jeg skulle gjerne hatt flere. Hvordan bli mer synlig?
Legger mest ut bildet av natur, mat, situasjoner og festlig ting jeg kommer over i hverdagen og ute på turer i byer og skogen

Du må like maaange bilder som tilhører mennesker med samme interesser og tagger, gjør man det samtidig som man har gode bilder så vil det komme følgere sakte men sikkert :)

Vær flink å kommentere hos andre :) eller ha sykt mye hashtags.

Eller skriv en kort presentasjon på profilen :)

Vær flink å kommentere hos andre :) eller ha sykt mye hashtags.

Eller skriv en kort presentasjon på profilen :)
Lurt! Er ikke så flink til å kommentere på andre, men liker ofte andre sine bilder. Men de følger jeg jo allerede. Søke opp nye å like dem da?

Back
Topp