Instagram

Linselusa

Forumet er livet
VIP
Og sånn #.
Jeg er helt ny på instagram så litt blond på d feltet.
Hvordan vet jeg hva jeg skal skrive bak #....?

Det velger du selv, det er en emnetagg/hashtag som du kan søke på. Feks. jeg søker jevnlig på #gravid #strikkedilla #babystrikk #barnerom osv..

du hastagger hva du vil igrunn ;) Kommer an på om du vil at folk skal se bildene dine eller ikke ;)

Søke ??
Hæ.... hehe..
Ser kun på bilder til mine venner...
Bruker kun instagram via pcen da

Må kanskje bruke litt lengre tid der inne:p

Jeg har kun brukt det via telefonen, og der er det et valg som heter utforsk. Der kan du søke, antakelig noe ala det man gjør på telefonen.
Jeg lurer også på en ting når det gjelder instagram (fra appen). Hvordan reposter dere et bilde. jeg får lagt det i et utklippstavle greie, men finner ikke ut hvordan jeg lager ny post uten å ta et bilde først...

Hahaha, føler meg like blank på detta som deg :P
Har instagram men bruker det sjeldent :P

Sendt fra iphone via bv forums app

Jeg har kun brukt det via telefonen, og der er det et valg som heter utforsk. Der kan du søke, antakelig noe ala det man gjør på telefonen.
Jeg lurer også på en ting når det gjelder instagram (fra appen). Hvordan reposter dere et bilde. jeg får lagt det i et utklippstavle greie, men finner ikke ut hvordan jeg lager ny post uten å ta et bilde først...

Egen repost app.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis du skriver #strikking, og andre søker på ordet #strikking, så kommer blantannet ditt bilde opp:)

Hvis du trykker på hashtagene under bilder du liker, finner du andre bilder som er merket med det samme. Det er jo en måte å kategorisere bildene dine på. Selv om mange også bruker tagene til å beksrive følelsene sine i situasjonen, og noen tagger bare for å tagge masse, slik at flere folk skal like bildene.

Hvis du skriver #strikking, og andre søker på ordet #strikking, så kommer blantannet ditt bilde opp:)

Er det jeg elsker med instagram , får masse inspirasjon!

Back
Topp