Instagram

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Mulig jeg er HELT på viddene her men..
Hva ER det egentlig..???
Noe man tar bilde med..?
App..?
Hvorfor har man nick..??
Er det et spill..?

Jeg har ikke peiling jeg ass..

Lurer på det samme... Har akkurat lastet ned appen, men skjønner ingenting. Og når man tar bilde, så må man jo redigere og lagre det med en gang fopr at det ikke skal forsvinne? Går ikke å ta 5 bilder og så velge det beste liksom..  Får ikke til jeg :p

kan jo ta bilder med det, men jeg bruker det som et redigeringsprogram for bildene jeg tar med det vanlige mobilkameraet.

Du kan ta bilder inne i appen, eller du kan laste opp bilder fra kameraalbumet. Man kan redigere de såvidt, og så poster man de. Man kan ha åpen eller privat konto, og folk som følger deg får opp bildene i en feed. Har man åpen konto kan bildene tagges, og alle som søker på den spesifikke taggen får opp bildene. Slik kan man dele bilder med hele verden, og se bilder fra hele verden. Morsomt!! :)

Hvor mye veier en Hipster??

Et Instagram!

Instagram er nok en plass alla Facebook - men istede for statusoppdateringer legger man ut bilder for å kunne dele med andre. Bildene kan du endten ta med kameraet i programmet eller laste opp bilder du har tatt med mobilen, redigere og legge til billedtekst. Du kan også velge om du vil dele Instagrambildene på facebook siden din. Bruker det mye for å dele bilder av ungene ettersom vi bor langt ifra familien min.

Back
Topp