Instagram anbefalinger

Fru95

Forelsket i forumet
Septemberskattene 2023
Noen som har noen Instagram kontoer anbefalinger som er relaterte til graviditet og fødsel? Jeg følger allerede en god del men liker alltid når jeg finner nye informative kontoer. Så er det kanskje supert for førstegangsfødene å kan sjekke ut noen av kontoene :D

De kontoene jeg alltid anbefaler når venner spør meg er:
* Fødebagen (fant denne sent i forrige svangerskap men tror jeg gikk gjennom alt innholdet hennes før fødsel)
* Positiv fødsel (aldri tatt kurset, men tok med meg noen triks fra kontoen + var veldig godt å lese så mange positive fødselshistorier)
* Mamastork (fått masse god informasjon fra denne kontoen)
*Ammehjelpen ( Nr 1 beste informasjonsside for amming men også masse annet. Ble anbefalt denne kontoen både på sykehuset og av helsestasjon)

Last edited:
Sniker

Spinningbabies kan være relevant for de som har behov for å prøve snu barnet i magen

Noen som har noen Instagram kontoer de anbefalinger som er relaterte til graviditet og fødsel? Jeg følger allerede en god del men liker alltid når jeg finner nye informative kontoer. Så er det kanskje supert for førstegangsfødene å kan sjekke ut noen av kontoene :D

De kontoene jeg alltid anbefaler når venner spør meg er:
* Fødebagen (fant denne sent i forrige svangerskap men tror jeg gikk gjennom alt innholdet hennes før fødsel)
* Positiv fødsel (aldri tatt kurset, men tok med meg noen triks fra kontoen + var veldig godt å lese så mange positive fødselshistorier)
* Mamastork (fått masse god informasjon fra denne kontoen)
*Ammehjelpen ( Nr 1 beste informasjonsside for amming men også masse annet. Ble anbefalt denne kontoen både på sykehuset og av helsestasjon)
Herregud, jeg føler meg så gammel når det ikke har ramla meg inn å sjekke Instagram for slik info :hilarious: Men takk!

Hilsen gamlemor på snart 35 som kun leste på Internett og så på fødeavdelingen før de to siste fødslene.

Herregud, jeg føler meg så gammel når det ikke har ramla meg inn å sjekke Instagram for slik info :hilarious: Men takk!

Hilsen gamlemor på snart 35 som kun leste på Internett og så på fødeavdelingen før de to siste fødslene.
Samme her :D Det er mye bra info på helsenorge og NHI da :D

Finnes veldig mye bra på internett å :) Men jeg er litt for mye på Instagram om dagene så syns det er en super plass for info:smiley-ashamed004 får jo da opp masse informasjon som jeg egentlig ikke viste at jeg trengte:smiley-ashamed004
Ganske sikker på at jeg så igjennom alt som lå ut av fødeavdelingen forrige gang å, må kanskje sjekke om jeg finner noe mere snart :D

Haha! Samme her.. 36 og venter nr 4, nytt med SoMe og graviditet :p

Litt mer relevant for småbarnslivet, men synes hun har mange smarte hacks: honestlyautumnnb

Back
Topp