Noen som har noen Instagram kontoer anbefalinger som er relaterte til graviditet og fødsel? Jeg følger allerede en god del men liker alltid når jeg finner nye informative kontoer. Så er det kanskje supert for førstegangsfødene å kan sjekke ut noen av kontoene
De kontoene jeg alltid anbefaler når venner spør meg er:
* Fødebagen (fant denne sent i forrige svangerskap men tror jeg gikk gjennom alt innholdet hennes før fødsel)
* Positiv fødsel (aldri tatt kurset, men tok med meg noen triks fra kontoen + var veldig godt å lese så mange positive fødselshistorier)
* Mamastork (fått masse god informasjon fra denne kontoen)
*Ammehjelpen ( Nr 1 beste informasjonsside for amming men også masse annet. Ble anbefalt denne kontoen både på sykehuset og av helsestasjon)
De kontoene jeg alltid anbefaler når venner spør meg er:
* Fødebagen (fant denne sent i forrige svangerskap men tror jeg gikk gjennom alt innholdet hennes før fødsel)
* Positiv fødsel (aldri tatt kurset, men tok med meg noen triks fra kontoen + var veldig godt å lese så mange positive fødselshistorier)
* Mamastork (fått masse god informasjon fra denne kontoen)
*Ammehjelpen ( Nr 1 beste informasjonsside for amming men også masse annet. Ble anbefalt denne kontoen både på sykehuset og av helsestasjon)
Last edited: