*inspr* *inspr* hvordan oppfatter du meg?

Tessy_

Gift med forumet
Haha... Den MÅTTE komme [:-]

Vel.. Jeg har litt lyst til å dra igang med masse dritt, men har ikke samvittighet til det!

Jeg oppfatter deg som en VELDIG blid og glad person! En morsom person som liker å ha det litt gøy. Og som liker å like. Du er også fornuftig, snill mot alle, gledespreder, veldig lett å like og bli glad i.

ORIGINAL: lnie

Vel.. Jeg har litt lyst til å dra igang med masse dritt, men har ikke samvittighet til det!

Jeg oppfatter deg som en VELDIG blid og glad person! En morsom person som liker å ha det litt gøy. Og som liker å like. Du er også fornuftig, snill mot alle, gledespreder, veldig lett å like og bli glad i.

Nååååå..... [:)] LIKER lnie![:)]

Jeg synes du virker SNILL fra innerst til ytterst. Og så er du liksom så interessert - uansett hva noen snakker om eller plages med eller tenker på, så er du der og får dem til å føle at akkurat DERES problem er det viktigste for deg akkurat da, og trøster gjerne. Det er en egenskap jeg selv ønsker meg [:)]

Hører aldri noe syt fra deg. Ellers tror jeg du kanskje er litt redd for å bli mislikt eller hva jeg skal si, jeg har aldri lagt merke til at du har uttalt deg om noe som kan føre til en "krangel". Liker kanskje best at alle er venner, så det var ikke noe negativt det altså [:)]

Jeg tror du er en som liker det meste og liker folk[:)] Blid og sprudlende!

Du virker som om du er en person som er veldig opptatt av at alle andre skal ha det bra. Kanskje på bekostning av deg selv noen ganger. Har i alle fall inntrykk av at du er snill som dagen er lang. Ikke noen ting er for lite til at du har et oppmuntrende ord å komme med. Rett å slett en trivelig dame :)

søt og herlig. Tror du legger merke til alle[:)]

Eg oppfatter deg som en utrolig koslig dame[:D]som er snill,omtenksom og livlig av deg[:D][:D]

Back
Topp