Inspo til deling på sosiale medier

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Dette er til de av dere som har tenkt til å legge ut nyheten på Facebook/Instagram etc.

Skal dere lage et morsomt innlegg? Bilde av sko, bolle i ovnen o.l.? :)
Vi vil legge ut etter UL på onsdag, er da 12 + uker. Men vil lage et litt artig bilde :cat::pompus:

Sist skrev vi "baby" i snøen og tok bilde av oss og bakken med drone. La ut rundt 16 uker. Denne gangen skal vi til Syden i uka før oul, så vi får vel noen muligheter der. Men har ikke snakka om vi skal dele i some enda.

Tenkte kanskje legge ut denne og skrive september 2020❤️ Etter ul som jeg går å venter på time for nå,så hvis det fortsatt er liv der da så legger vi ut etter det.:Heartred

Vedlegg

• A67B1287-1628-4C35-AC04-224986A97BFA.png
    A67B1287-1628-4C35-AC04-224986A97BFA.png
    389,3 KB · Visninger: 24
Tenkte kanskje legge ut denne og skrive september 2020❤️ Etter ul som jeg går å venter på time for nå,så hvis det fortsatt er liv der da så legger vi ut etter det.:Heartred
Den var søt :happy:

Blir vel UL-bilde + hunden som holder det - selv om jeg egentlig trekkes aller mest mot å ikke skrive en dritt. Er så lei av sosiale medier og cheesy shit. Det mest uvanlige og spektakulere må da være å poste et bile av en babyhand når babyen er født så alle dine "fjerne venner" bare "what the .. faaaahk????" :p

Gir beskjed om at vi planlegger valp. Hårløs sak som bruker skikkelig lang tid på å bli voksen, type 18 år :D Jeg er kjent for å være hundegal så folk prøver fort å gjette rasen.

Blir vel UL-bilde + hunden som holder det - selv om jeg egentlig trekkes aller mest mot å ikke skrive en dritt. Er så lei av sosiale medier og cheesy shit. Det mest uvanlige og spektakulere må da være å poste et bile av en babyhand når babyen er født så alle dine "fjerne venner" bare "what the .. faaaahk????" :p

Det er det mange som gjør i min feed, så det er vel blitt ganske vanlig det også :p

Tror bare vi legger ved et UL bilde og deler den gledelige nyheten om at vi skal bli en komplett familie. Orker ikke styre så mye :hilarious:

Jeg annonserte ingenting på Facebook sist, men la ut et bilde på Instagram av et klesplagg jeg hadde strikket. Jeg har ikke like mye følgere på Instagram som venner på Facebook, så det var mange tidligere venner som fikk høre om ungen først når han var over ett år og vi tilfeldigvis kom i snakk. Det var det mange som syntes var veldig rart tror jeg, men jeg kommer nok ikke til å gjøre noe annerledes nå allikevel :shy::angelic: Men det henger vel sammen med at jeg legger ikke så mye ut på Facebook i det hele tatt, er egentlig mer på Instagram, så da blir det litt sånn :)

Sist la jeg ut bilde av matchende gensere som jeg hadde strikket til samboer og baby. Nå tenker jeg å strikke matchende dresser til storebror og baby og legge ut bilde av det :)

Tror bare vi legger ved et UL bilde og deler den gledelige nyheten om at vi skal bli en komplett familie. Orker ikke styre så mye :hilarious:
Hehe enig, blir fort litt for mye. :rolleyes:

Ja det dukker ofte opp slike på feeden min... Jeg er litt delt akkurat der egentlig, på den ene siden ser jeg ikke poenget med å dele, folk har ikke noe med det ... Men på den andre siden så vil jeg liksom at folk skal vite det .. så jeg ikke bare blir "tjukk" :hilarious: hehe neida... Vil heller drøye å legge ut at baby er født, enn å skrive at vi venter barn :happy:

Jeg kommer nok til å poste noe på Instagram etter ordinær ultralyd, der har jeg mine nære venner og bekjente. På Facebook har jeg alle mulige slags folk, så vet ikke helt om jeg deler der. Deler jeg på insta, så når det de viktigste.

Tror det blir bilde av storesøskenet som holder et ul-bilde (uten ansikt da vi ikke deler stort i sosiale medier). Delte i uke 19 sist, etter oul. Da hadde vi lagt steiner og skjell på stranda, skrev terminmåned og år :-)

Jeg er litt i tvil om jeg skal dele på Facebook og Instagram.
Men så har jeg egentlig lyst til å fortelle ALLE at vi venter en liten en fordi vi gleder oss sånn.
Men etter å ha vært gjennom noen tøffe år hvor jeg også fant ut at ikke alle venninne mine er like gode venninner og at det meste egentlig består av enveiskommunikasjon fra min side, så unner jeg de egentlig ikke å få vite. Da hadde det vært mye morsommere å tilfeldigvis møttes på butikken etter at lille er født eller noe så de kan skammes over hvor lite interessert de er i meg og mitt:happy:
Kanskje heller dele på snap storyen og begrense hvem som kan se det.

Det her høres veldig teit ut men jeg har gleder meg så mye til å dele på sosiale medier at vi venter barn, da vi gleder oss så og har vært gjennom spontanaborter og mye motgang på veien. Har aldri tidligere kommet «så langt» i svangerskapet som nå. UKE 12 IDAG!!! men jeg er sykemeldt fra jobb og kommer sikkert til å være det litt til, og jeg Har veldig lyst å dele det på inst/fb denne uken (gledet meg så mye haha). Men det jeg lurer på er om det er teit å dele det på sosiale medier før jeg har delt det med de på jobb (siden jeg er sykemeldt) jeg føler ikke for å sende de melding, da jeg har vært sykemeldt i 7 uker uten å få en eneste melding/snap noe fra noen. er litt guffen stemning for tiden kan man si? Men vi har vært gode kollegaer før. Tenker alle har nok sin mistanke om at jeg er gravid så jeg føler ikke jeg skylder de å si det til de personlig? Hva tenker dere?

Det her høres veldig teit ut men jeg har gleder meg så mye til å dele på sosiale medier at vi venter barn, da vi gleder oss så og har vært gjennom spontanaborter og mye motgang på veien. Har aldri tidligere kommet «så langt» i svangerskapet som nå. UKE 12 IDAG!!! men jeg er sykemeldt fra jobb og kommer sikkert til å være det litt til, og jeg Har veldig lyst å dele det på inst/fb denne uken (gledet meg så mye haha). Men det jeg lurer på er om det er teit å dele det på sosiale medier før jeg har delt det med de på jobb (siden jeg er sykemeldt) jeg føler ikke for å sende de melding, da jeg har vært sykemeldt i 7 uker uten å få en eneste melding/snap noe fra noen. er litt guffen stemning for tiden kan man si? Men vi har vært gode kollegaer før. Tenker alle har nok sin mistanke om at jeg er gravid så jeg føler ikke jeg skylder de å si det til de personlig? Hva tenker dere?

Hadde kun vurdert familie i forhold til den problenstillingen. Eventuelt nære venner som kanskje ønsker å høre det personlig. Det er ditt liv, din baby - gjør det du vil. Drit i hva noen som helst tenker om det. :)

Hadde kun vurdert familie i forhold til den problenstillingen. Eventuelt nære venner som kanskje ønsker å høre det personlig. Det er ditt liv, din baby - gjør det du vil. Drit i hva noen som helst tenker om det. :)
Tusen takk for det! Familie og venner har visst om det fra starten av, så de er informert❤️ Men ja da tenker jeg at jeg poster det uten å måtte informere kollegaer først!!

Back
Topp