inspiret av puppe tråd

souma

Betatt av forumet
hmm, til de som fikk sett på bildet der..jeg har det litt verre, og synes virkelig[&:]
har vært hos egen pgv en kvise i puppen, så legen skulle sjekke om det var noe farlig- jeg tar av bh, så sier legen-kvinne- oi, den ene er større enn den andre, for en forkjell[8|][&:][&:], hmm takk[&o]
jeg brydde meg ik mye om det der og da for jeg var mer opptatt på alt er ok med mine bryst- men i ettertid[8|]
hvordan ville dere reagere?

ORIGINAL: GunnElin

ville sagt at d va frekt sagt.
e veldig personlig. å e ikke bare bare å skal blotte fram puppene sine så synes d va unødvendig å si

ja, helt enig,,ikke når man i tillegg har en stor angst for at det er noe alvorlig der[&:]

Kommer vel ann på måten hun sa det på... ikke sikkert det var vondt ment.[:)]
Jeg mener at en lege gjerne skal kunne ta opp sånne ting, men selvfølgelig føle situasjonen ann på den det gjelder.[:)][;)]

ORIGINAL: BlondeTigerDama

Kommer vel ann på måten hun sa det på... ikke sikkert det var vondt ment.[:)]Jeg mener at en lege gjerne skal kunne ta opp sånne ting, men selvfølgelig føle situasjonen ann på den det gjelder.[:)][;)]

nei, sier ik at det var dårlig ment, men måten den ble sagt på oxo den følelsen man får etterden på at man har noe som ik burde estetisk være slik- få mer kompelkser mener jeg[&:]

Back
Topp