Inspirert

mrria

August 2012 <3 August 2014 <3
Hva gjør dere sammen med kjæresten? Altså, ikke bare i forbindelse med at ting har endret seg etter babyen kom, men hva synes dere er kjekt å gjøre sammen? :)

Jeg og Ø pleier ofte å kjøre lange turer med bil, bare prate og se på hus og natur ;) Akkurat som gamle folk :p
Deilig å komme seg bort fra TV og alt som "forstyrrer" en stund :)

Sjå serier ilag :) og så liker vi å.... Leike ilag bak lukkede dører.. :p og båt har jo blitt ein ny hobby :p for gjekk vi på turer ilag :p

Vi spiller brettspill sammen, går turer i fjellet, alpinbakken, sykling og tur til hytta. Hvor vi også gjør alt over. ;)

Fnis :p Vi gjør jo sånn vi også da ;) Spiller sjelden brettspill og kort sammen alene, men gjerne med vennepar :)

Vi drømmer om å ligge i fred og ro og sjå på himmelen, gjerne småbrisne så det blir heilt sånn WOW :D :p

Vi liker også å kjøre tur og se på hus osv :) vi ser mye serier, spiller TP av og til, går tur, når jeg var gravid pusla vi et puslespill på 1000 brikker til snuppa, og det var egentlig veldig koselig :p

Vi spiller også WF mot hverandre. Først vant han over meg nesten hver gang. Så ble vi litt mer jevne, nå slår jeg han oftest. :P

Vi la også puslespill en periode ;) Men det har blitt en stund siden nå!

Vi spiller quizbattle mot hverandre! Morsomt :D

Vi pleier å lekesloss også :p Og kile hverandre :p

Haha, der bruker aldri vi, men gjorde det her en kveld, det var morsomt :D

Lekesloss altså :p

Elsker det :D Han slenger meg i bakken og truer med å ta på "ledningene" på halsen min. Hater blodårer og sener, kaller sener for ledninger ;)

Hi hi. Alle trenger litt gladvold. :p

Ja, det er kos :p

For å holde oss litt til topic, hvilke serier ser dere sammen med mannen?

Kun sånn realitygreier. Forbindelser robinson farmen alt for norge etc. Vi så også skal vi møtes når det gikk og ser på idol nå. Vi ser ikke voldsomt mye tv. Og sjelden samtidig. ;-)

Ilag med mannen: farmen, dexter, carlifornication, weeds, sons of anarchy, kongen av queens...

Vi laster ofte ned, så har vi maraton :p Så blir mannen lei når vi må vente på nye episoder :p

Vi så Dag, Californication, Modern Family og ... Husker ikke :)

Back
Topp