Inspirert

MariaKA

Elsker forumet
Ble så inspirert av ammebildet til dama til Orlando Bloom, at her ble det photoshoot i ...ehm...gangen ;)

Dere som sier dere er inspirerte - ønsker å se bilde jeg å=)

NYDELIG!![:D]

Og nå ble jeg inspirert[:)]

ORIGINAL: Marmorita

NYDELIG!![:D]

Og nå ble jeg inspirert[:)]

Kjør på ;)

Åhhhhh!!! Nyyydelig! Synes det er flott jeg! [:D]

(jeg vil og........her tar vi det i morra.... [8D])

btw - Hun heter Mirranda Kerr - hun selger et merke som heter Kora... teite meg, bare måtte hehe

+ EN TING TIL : hvordan fikk du til de veldige kontrastene - det ble så ekstra fint da!

ORIGINAL: KathMor

+ EN TING TIL : hvordan fikk du til de veldige kontrastene - det ble så ekstra fint da!

fjerna bare navne jeg ;)

Vi hang opp et sort laken bak, også lasta jeg bildet opp i picnik.com og påførte modusen infrared camera;)

ORIGINAL: MariaKA

ORIGINAL: KathMor

fjerna bare navne jeg ;)

Vi hang opp et sort laken bak, også lasta jeg bildet opp i picnik.com og påførte modusen infrared camera;)

Ahhhhhh! Håper jeg finner det mørke blåe lakenet mitt et sted jeg da.. For detta skal jeg gjøre i morra [8D] Håper det går fint i dagslys[8|] Flink fotograf han mannen din! J er IKKE flink, så må kanskje ta en tur til dere *ler* [8D]

Nydelig bilde!!!!!!

Det er et koselig bilde å ha med etterhvert som tuppa blir større...
Denne tiden er virkelig noe helt spesielt! Blir minnet på det av sånne bilder..... Skulle ønske vi kunne tatt vare på alle de nydelige øyeblikkene....

Dritstilig!!! [:D]

*inspirert*

Fy Flate, fikk helt tårer i øynene jeg nå!!!
Det er virkelig et bilde man har glede av

Sånn har jeg også lyst på, tar du på deg oppdrag?[8D]

NYDELIG (...rett og slett)

ORIGINAL: Luske

Råstilig bilde

takk takk jenter.

Dere som føler dere inspirerte, håper å få se litt resultat også=)

virkelig vakkert bilde! [:D]

ORIGINAL: Karmey

Nydelig bilde!!!!!!

Det er et koselig bilde å ha med etterhvert som tuppa blir større...
Denne tiden er virkelig noe helt spesielt! Blir minnet på det av sånne bilder..... Skulle ønske vi kunne tatt vare på alle de nydelige øyeblikkene....

sign[;)]

utrolig vakkert!! [:)]
har også lyst på sånn..

Tok dette hos fotograf i starten av januar:D er superfornøyd, og det skal ettehvert få en fin plass på veggen:)

jeg er glad jeg gjorde det, siden det er en så sterk ting. jeg vet rett og slett ikke når jeg kommer til å klare å gi slipp på ammingen altså, det er jo nesten den eneste kosen jeg får:( Ikke spes kosete gutt hehe, mnå skje noe hele tiden:P

ORIGINAL: lottemari

Tok dette hos fotograf i starten av januar:D er superfornøyd, og det skal ettehvert få en fin plass på veggen:)

jeg er glad jeg gjorde det, siden det er en så sterk ting. jeg vet rett og slett ikke når jeg kommer til å klare å gi slipp på ammingen altså, det er jo nesten den eneste kosen jeg får:( Ikke spes kosete gutt hehe, mnå skje noe hele tiden:P

for ett nydelig bilde smelta helt av at han ser på deg..

ORIGINAL: lottemari

NYDELIG! <3

Back
Topp