Skrikekur er i mitt hode-sovning av utmattelse pga gråting og ingen trøst/nærhet.
Syntes ikke noe om å vente i mange minutter med å gå inn.
Snakker da om babyer og ikke en 4-åring.
Enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrikekur er i mitt hode-sovning av utmattelse pga gråting og ingen trøst/nærhet.
Sambo har ikke skjønt det ennå, og det går utover meg som tar leggingen.Okei . Overgang det. Her er det også 4-4.5 fra siste dupp til legging. Brukte langt tid på å sovne før keg forstod det her ogsånå legger jeg han alltid etter 4 timer. Funker her iallfall
![]()
Haha. Uff :/ mannfolk . Mange som går ned til en dupp ja. Gleder meg til det selv. Mindre å planleggeSambo har ikke skjønt det ennå, og det går utover meg som tar leggingen.Tror nok vi er nede på én dupp for godt nå, han sover såpass godt om natten at han nok får den kvalitetssøvnen han trenger. Endelig.
Helt enig!Skrikekur er i mitt hode-sovning av utmattelse pga gråting og ingen trøst/nærhet.
Skrikekur for meg er et negativt ladet begrep . For meg er dette at man lar babyen grine seg i søvn , ensomt og alene.
Minste min på 1 år får brekninger og kaster opp ganske raskt. Uavhengig av årsak til gråt. Men jeg har også sett at hun blir så sint at hun spyr om hun ikke får viljen sin. Så der er nok barn forskjellig. Det kan gå under 1 min fra hun starter å gråte til hun spyr. Viktig at man er i nærheten med barn som er sånn. Min bestemor mente jeg bare skulle la henne gråte litt når vi var på besøk når hun var 6 mnd. Hun fikk sjokk når hun hørte brekninger på babycallen mens jeg var på tur opp i andre etasjen. Da hadde hun bare grått i 20 sekunder.Helt enig!
Eller at de skriker til de spyr og avfeies med at det bare er "trass" fordi de ikke vil sove...
Vi hadde ikke latt et stort barn sitte der og gråte alene heller vi da, men det er oss![]()
Ja, noen kaster lett opp eller brekker seg ved gråt, men det er uansett ikke noe de gjør med vilje fordi de da skjønner at de slipper å soveMinste min på 1 år får brekninger og kaster opp ganske raskt. Uavhengig av årsak til gråt. Men jeg har også sett at hun blir så sint at hun spyr om hun ikke får viljen sin. Så der er nok barn forskjellig. Det kan gå under 1 min fra hun starter å gråte til hun spyr. Viktig at man er i nærheten med barn som er sånn. Min bestemor mente jeg bare skulle la henne gråte litt når vi var på besøk når hun var 6 mnd. Hun fikk sjokk når hun hørte brekninger på babycallen mens jeg var på tur opp i andre etasjen. Da hadde hun bare grått i 20 sekunder.
Min har gjort det en håndfull gangerJa, noen kaster lett opp eller brekker seg ved gråt, men det er uansett ikke noe de gjør med vilje fordi de da skjønner at de slipper å sove![]()
I mitt hode ser jeg for meg en gråtende baby som ligger i et mørkt rom, ensom og forlatt, uten tilsyn i en lengre periode før det sovner.