*inspirert* skrafle tråd!

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Her Har vi ikke lov å rette på det vi skriver feil! Ingen autocoree t eller noe! Er dere med meg!!? Hehe det er moreo! Haha

Det er vel bare kult om vi bommer npr vi skriver? Tja... Der bomma jo også jeg. Trodde jeg skrev ganske perfekt toucj! Oopps!

Er skravleteåd. Skrives om alt mulig. Hva gjør du nå? Hva skal du i morgen? Fortelle om boe som har skjedd? Bare at i denne skravleteåden får man ikk e lov å rette på skrivefeil.. Er det som gjør den morrsom. D:)

Haha.. det blir vanskelig da heg alltid retter på ting jeg skriver feil :p

Nummer to er på vei ♥ 18. Februar 2014

Hjelpes eg vêr ikke om rettskrivningspilitiet overlever den tråden her :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Hjelpes eg vêr ikke om rettskrivningspilitiet overlever den tråden her :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei 4.2.14 <3

Hjaha nei spørs om se hjor der :P off, nå skrive eg i hallsøvne o tillegg t å ikkej kunne rette!

Huff jeg er en storsynder når det gjelder skriverier til vanlig. Nå ligger jeg i senga, mann og barn er på vei til barnehagen .. Deilig å ligge og bare slappe eav.....

Termin 20.02.2014

Jeg ligger i senga.. skutt! Tok hjemmedag fra jobb i dag.. er såååå sliten og trøtt. Jaja.. så lenge spiren vokser og har det bra ♡

Må vel gå levert frøkna i bhg. Mamma er ikke noe selskap for tiden hvertfall...

Nummer to er på vei ♥ 20. Februar 2014

huff, mei her la jeg henne nettop net, og undersøker som en gal på nettet om det er lov å kreve hunden vår tilbale ettersom det er lov å levere tilbake... vanskelig å finne ut av dette...
Kreve hunden tilbake fra hvor? :/ Kanskje noe jeg som akkurat har flyttet inn her ikke har fått led meg her men..

Back
Topp