*Inspirert* Ser du ned på

Jaja

Gift med forumet
renovasjonsarbeidere? Altså feks søppeltømmere? Jeg vil mye heller vaske enn å tømme søppel men jeg ser ikke ned på de fordiom. All respekt til de som orker å holde ut med sånt arbeid.

Nei. Tvert imot. Har heller mer respekt for de med sånne yrker[:)]

Faren min gir alltid en flaske rødvin til søppelkjørerne før jul...Jeg har litt blanda følelser til det. Han mener det godt, men for meg blir det kanskje litt sånn...."vi tenker på dere også". Mulig jeg er litt sær, altså. Tipper de liker den flaska, altså..[8D]

ORIGINAL: Godhjerta.

Da jeg var lita, sånn ca i 8 årsalderen, var drømmen å bli søppeltømmer faktisk. Jeg syns det så så kult ut å stå bakpå de digre søplebilene og få søppeldunkene til å vippes oppi søplerommet på søplebilen.
Pleide å stå opp tidlig om morran da jeg hørte bilen komme, for å se dem i action. Hadde god utsikt fra rommet mitt.

Det er jo dritkul jobb da  og godt betalt. Hvordan kan noen se ned på det?
Men nok en gang så har jeg ikke fysikk til det heller.

Hehe, stilig![:D]

Svarte i renholdertråden i sta.. [;)]

ser egetlig ikke ned på oen uanz åssen arbeid de har, står i respekt at folk tar arbeiden andre ikke vil ha

nei, det gjør jeg ikke. Bossmennene får "julegave" av meg hvert år[:D]Post damen og da.men de får snop,som regel,innpakket i julapapir, og et fint kort[:)][:)]

Og når jeg var liten 4-5 år(huske dette veldig godt) så hver gang bossbilen kom,så løp jeg bort til de også begynte jeg å synge "la det svinge"[:D][:D]

men ble faktisk litt snurt her i sommer[&:]Jeg ko ned med bosspannet da de kom(glemte å ta det ned kvelden før) kom ned og sa god morgen og smilte.Han bare så rart på meg og mumlet noen grier.Sikekrt god morgen. Og når de var ferdi og jeg fikks apnnet igjen,så sa jeg"ha en fin dag" joda...svarte han da[8|] 

kjempe hyggelig...men men..de skal no få julegave av meg i år og de[:D]

Back
Topp