Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kan jo slenge inn fra min fødsel:
Da jeg skulle presse sa jeg til jordmor "jeg må bæsje!"
"Fint" sa jordmor, "det er akkurat slik det skal kjennes ut".
Da jeg var ferdig å presse lukta jeg jo hva jeg hadde gjort. Da sa jeg til jordmor: "ser du? Jeg SA jeg måtte drite!"
Nei, gjorde jaggu ikke detHehe... Ikke altid man kjenner forskjellen nei
Så bra det gikk bra til sluttHer var det mest skrekk historie, men gikk heldigvis bra til slutt
Haha, høres fantastisk morsomt ut En sånn fødsel kunne jeg tenkt meg neste gang!Min siste fødsel var helt fantastisk, jeg var avslappet å lo og fleipa mellom riene Jeg sto å hang over sykesenga med lystgassen i hånda og sa på tull: "Men, jeg vil ikke STÅ å føde her da" ,så lo jeg, så plopp kom en gutt på 3800g ut Jordmor rakk akkurat å hive seg ned å ta i mot gutten min
Jordmor sa det var den morsomste fødselen hun hadde vært med på, ikke fordi ongen holdt på å gå i gulvet, men fordi vi lo veldig mye å stemninga var super
Satser på en sånn denne gangen åHaha, høres fantastisk morsomt ut En sånn fødsel kunne jeg tenkt meg neste gang!
Hehe nå måtte jeg le litt det var sikkert flaut. Jeg var iallefall kjempe redd for å bæsje på meg!Nei, gjorde jaggu ikke det
Mannen mente jeg bæsja på jordmoren mens jeg erklærte at det var det beste stedet å gjøre det fordi jeg ble vasket med deilig varmt vann etterpå
Hahahahahaha! Snakk om å bæsje på leggen da!Jordmoren jeg hadde da jeg fikk jenta mi hadde et foredrag om hvor lite hun likte mannlige sykepleiere. Etterpå fortalte kjæresten min at han var sykepleier. Haha det hadde hun ikke regnet med.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Hehe, ja. Var griseflaut. Men fikk ikke gjort så mye med det gitt!Hehe nå måtte jeg le litt det var sikkert flaut. Jeg var iallefall kjempe redd for å bæsje på meg!
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Jeg fødte midt på sommeren, og var så svær at jeg ikke greide å ta på meg hverken sokker eller sko. Levde i flip-flops i både sol og regnSitter å lurer på om jeg hadde på sokker...? noen flere som glemte å ta av sokkene? synes det ser litt harry ut