*inspirert* Pinlig på fødestua

Snokern

Elsker forumet
Dere som har født før; har dere noen morsomme eller pinlige historier fra fødselen? Evt noe annet dere vil fortelle? :)

Jeg kan jo slenge inn fra min fødsel:

Da jeg skulle presse sa jeg til jordmor "jeg må bæsje!"
"Fint" sa jordmor, "det er akkurat slik det skal kjennes ut".
Da jeg var ferdig å presse lukta jeg jo hva jeg hadde gjort. Da sa jeg til jordmor: "ser du? Jeg SA jeg måtte drite!"
:p

Jeg kan jo slenge inn fra min fødsel:

Da jeg skulle presse sa jeg til jordmor "jeg må bæsje!"
"Fint" sa jordmor, "det er akkurat slik det skal kjennes ut".
Da jeg var ferdig å presse lukta jeg jo hva jeg hadde gjort. Da sa jeg til jordmor: "ser du? Jeg SA jeg måtte drite!"
:p

Hehe... Ikke altid man kjenner forskjellen nei

Min siste fødsel var helt fantastisk, jeg var avslappet å lo og fleipa mellom riene :) Jeg sto å hang over sykesenga med lystgassen i hånda og sa på tull: "Men, jeg vil ikke STÅ å føde her da" ,så lo jeg, så plopp kom en gutt på 3800g ut;) Jordmor rakk akkurat å hive seg ned å ta i mot gutten min :)
Jordmor sa det var den morsomste fødselen hun hadde vært med på, ikke fordi ongen holdt på å gå i gulvet, men fordi vi lo veldig mye å stemninga var super :)

Min siste fødsel var helt fantastisk, jeg var avslappet å lo og fleipa mellom riene :) Jeg sto å hang over sykesenga med lystgassen i hånda og sa på tull: "Men, jeg vil ikke STÅ å føde her da" ,så lo jeg, så plopp kom en gutt på 3800g ut;) Jordmor rakk akkurat å hive seg ned å ta i mot gutten min :)
Jordmor sa det var den morsomste fødselen hun hadde vært med på, ikke fordi ongen holdt på å gå i gulvet, men fordi vi lo veldig mye å stemninga var super :)
Haha, høres fantastisk morsomt ut :D En sånn fødsel kunne jeg tenkt meg neste gang! :)

Nei, gjorde jaggu ikke det :p
Mannen mente jeg bæsja på jordmoren :D mens jeg erklærte at det var det beste stedet å gjøre det fordi jeg ble vasket med deilig varmt vann etterpå :p
Hehe nå måtte jeg le litt:-) det var sikkert flaut. Jeg var iallefall kjempe redd for å bæsje på meg!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jordmoren jeg hadde da jeg fikk jenta mi hadde et foredrag om hvor lite hun likte mannlige sykepleiere. Etterpå fortalte kjæresten min at han var sykepleier. Haha det hadde hun ikke regnet med.

Jordmoren jeg hadde da jeg fikk jenta mi hadde et foredrag om hvor lite hun likte mannlige sykepleiere. Etterpå fortalte kjæresten min at han var sykepleier. Haha det hadde hun ikke regnet med.

Hahahahahaha! :D Snakk om å bæsje på leggen da! :D

for å si det sånn. man kan ikke dra på føden å tenke på sånt :P bajsa, spydde, gugg og ugg.. pupper i alle kanter, rumpa og hurratutten i været... fingre som sjekka både her og der.. nei fyttikatta! :P

Når jeg prøvde lystgassen for første gang, så tok jeg et stort drag, og det ende med tidenes "fyllekule" kjenntes det ut som, jeg sa så mye rart, og lo som bare det, sa til min samboer " nå kommer det en rie" og holdt på å le meg ihjel :P holdt nesten på å dette ut av senga :P hehe

Så jeg likte den første delen av fødselen ;) hehe siste delen kan diskuteres ;)

Sitter å lurer på om jeg hadde på sokker...? noen flere som glemte å ta av sokkene? :P synes det ser litt harry ut ;)

Huske eg reiste meg opp å sa "Nei nå går eg him" å begynte å gå mot dørå.
Åsså blei eg så irriterte får det va mååången fødslar den dagen så jordmorå språng inn og ut heila tiå. Å då ropte eg ein gång "KOR E DEN JÆÆÆÆVLA JORDMORÅ?" åsså kom hu springane...
Stakkars, syns synd på na ittepå.. :p

Back
Topp